Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 02.12.2015, 21:41
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.523
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Punanenä Näytä viesti
no entä se oikea öljymäärä, onko se jotenkin tarkka?

ja se putkituksen paineenkesto?
Öljyä ei saa olla liikaa. Pyörivät planeetat ja kitkapakat kauhovat öljyn vaahdoksi jos sitä on paljon yli ylärajan. Se öljymäärä mikä korkealla olevasta lauhduttimesta valuu sammutettuna vaihteistoon ei haittaa mitään, sinne se kiipeää takaisin heti kun moottori käynnistetään.
Painetta tärkeämpää on että kumiletkut kestävät kuumaa atf:ää, öljyn kestävä polttoaineletku ei sitä välttämättä kestä! Paineet max 10bar.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jäähdyttimen siirto taakse? Mutamies Tekniikka & Jutustelu 59 16.11.2010 16:27
Ostetaan Ostettu Jäähdyttimen siivekkeet PikkuMyy O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 20.07.2009 16:31
Pohdiskelua offiauton pakoputkien sijoittelusta veijon-esso Tekniikka & Jutustelu 26 17.12.2008 23:07
Jäähdyttimen paikkaus _Metal_ Tekniikka & Jutustelu 19 11.10.2007 09:40
Jäähdyttimen kennolle oksasuoja pkarlstedt Tekniikka & Jutustelu 11 05.12.2005 10:59


Sivu luotu: 07:14 (GMT +2).