![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#27
|
||||
|
||||
![]()
Tuossa jossain kohti oli 60 x 40 x 3 mm profiili puheena ja tonnin paino metrin pätkän keskellä.
Tein tuollaisen vertailun, mitä tapahtuu ja mikä on ero, jos tuon palkin päädyt on pelkästään tuella tai jos ne ovat kiinteät. Vasemmanpuoleisessa kuvassa kiinteät. Materiaali S235 eli käytännössä heikoin rakenneteräksien laatu. Viimeksi muokannut vmt : 01.12.2015 14:34 Perustelu: lisätty teräslaatu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ruostumattoman teräksen hitsaaminen | tmx50 | Tekniikka & Jutustelu | 47 | 19.12.2014 13:07 |
HJ60 kestävyys | ss125 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.12.2006 22:04 |
2L-T:n kestävyys? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.03.2005 21:27 |
Koneen kestävyys? | BlackJack | Vuosimallit 1984-1996 | 8 | 04.07.2004 20:32 |
Akselin kestävyys | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 06.11.2003 22:21 |