jos ei ole vinssaushommia tms, niin ihan normaali käytössä vaikka näissä aika hyvin sähköherkkuja onkin pärjää reilusti pienemmälläkin kun tuo 136A
tähän liittyen, onko kukaan ohittanut koskaan tuota PCM jännitesäätöä, laittaen ihan sellasen stand alone vaikkapa Boschin laturin jostain eurosta?
miettiny omaan kahen laturin systeemiä, että palautuisi rajummin vinssaamisesta ja tuo PCM vetonen toimii aivan päin vittua, jos jännite on tipahtanu tosi alas, niin ihan kun se arastelis ladata, joskus jopa puoli tuntia, ennen kun alkaa löytymään ns hapanta, että akut taas nousee normaali jännitteeseen. sitten se joskus työntää yksinään tavaraa, vaikkei ole muuta kulutusta kun auto tyhjäkäynnillä valot sammuksissa.. siis joku logiikkahan noissa on, ekana tulis mieleen, että säästää tyhjää akkua ja lataa "pehmolla" ettei se akku kiehu ja sitten välillä "herättää" myös täydessä tällingissä olevaa, olettaen todennäköisesti, että auto on ollut lyhyessä ajossa ja varaustila voi olla pudonnut ja miulla tuo todennäkösesti sekoo toisen akun takia hetkittäin. mut offihommis ei toimi ja pakko tuolle on jotain kehitellä..