Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 11.11.2015, 22:24
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.248
Perusasetus

Onko sinulla tietoa, onko tämä samurai Kouvolasta /valkealasta lähtöisin tai siellä rakennettu? Maalaus vaan viittaisi autoon, jota joskus olen ruuvaillut. Taitaa muuten löytyä sen auton mätä etulokari puu/farkkumaalauksilla vieläkin pihasta, kun omista vaihtoi kaulan pellit ehjempiin. Jos on sama auto, niin silloisella omistajalla oli suuria ongelmia jossain vaiheessa moottorin kanssa.

Trail gearin 6.5 on yksi parhaista ellei paras välitys suzukiin. Monster gear 6.4 välitystä en voi suositella. Tuo -20% palauttaa mukavasti 5. vaihteen käyttöön maantiellä isommilla renkailla.

Noilla sinun kumeilla kunnossa olevan suskan pitäisi suht helposti jaksaa kulkea 110-120km/h. Weber:n kaasuttimen jos vaihtaa, niin yleensä moni ongelma poistuu. Vakio kaasari on ihan hyvä ollessaan kunnossa, mutta valitettavan usein ne on väljiä ja alipainehelvetit ei toimi.
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SukiSuki projekti.. SukiSuki Maasturiprojektit 7 08.10.2007 19:39
SukiSuki projekti .... SukiSuki Tekniikka & Jutustelu 14 16.09.2007 08:58
Sukisuki täristää geswas Tekniikka & Jutustelu 17 23.03.2005 17:32
O:SUKISUKI O/M/V Muut 0 26.02.2004 21:39
Sukisuki JHautopelti Tekniikka & Jutustelu 0 08.06.2003 18:23


Sivu luotu: 07:15 (GMT +2).