Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN
sitten kun innosta pinkeinä asentelette niitä kalikoita, niin jengat puhtaaksi kunnolla ja jotain pommilukitetta väliin, ettei korin päästä löijää jatkuvasti. itellä oli käytössä se wurthin sininen ja 7h mettässä ja eikun kiristele mutterit, koska tuppaa joustoissa vähän antamaan kipeetä kiinnityspisteille 
|
Jotenkin minua ei ole enää muutamaan vuoteen houkutellut kiinnipultattava panhardin korinpään kiinnike. Kahta eri mallia käyttänyt ja vaikka laittoi lukitteet, vahvemmat 12.9 pultit, veti hampaat irvessä kiinni tai ei niin aina ne tahtoi löystyä. Ainoa tapa saada pysymään on pultattavissa malleissa vetää hitseillä kiinni.
Parempi tapa on tehdä se kiinnike itse, säästyypähän siinäkin rahaa eikä taatusti lähde irti - jollei sitten ole paska hitsaaja
Panhardin säädön lukitusmutteri on löystynyt vain kerran, ja sekin oli omaa mokaa kun en ollut muistanut kiinnittää. Panhardin säädön kierteisiin olen laittanut aina merivaseliinia (kestää suolaa ja paskaa kohtuu hyvin) -> ei jumitu ikinä. Suomen olosuhteissa säädettävällä panhardilla ei tee mitään, jos säätö ruostuu jumiin yhden- kahden talven jälkeen
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hitsaa
Heh eipä tullut kysyttyä vaikka tänään siellä kävin, kiirettä tais olla molemmilla. Tuo RE1660 näyttäs olevan 4-6". No selvitellään, kiitoa vinkeistä!
|
Tuo minulla on ollut 3.5" korotuksessa ja sinällään toimi kyllä.
Mutta katso ihan huvikseen niitä JKS:n panhardeja (
www.jksmfg.com), sieltä löytyy vaihtoehtoa vaikka miten. Itsellä on edessä "DIY trackbar", takana en nyt muista oliko ZJ:n vai TJ:n malli. Tuo DIY- panhardi on melkeinpä paras noista, ja meinasin sellaisen vaihtaa taaksekin. Nykyisessä on ihan turhaan pari mutkaa..