Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jesse89
onko se polttoaine letku hapero siellä takapäässä tankin lähdöistä linjaan tulevat kohdat?
|
Hmmm, mulla se halkeillut letku on muistaakseni aika keskellä autoa. Olikohan niin, että tankilta lähti letku, sitten oli välissä putki ja sitten siitä lähti se hapertunut letku. Tää nyt ihan tälleen 05:00 ulkomuistista, joten suhtaudun itsekin varauksella. Täytyy meinaan tunnustaa, etten enää edes muista missä se huono jarruletku oli. Mutta eiköhän se sieltä uudestaankin löydy ja pääasiahan on, että edes muistan siinä olleen vikaa. T: dementiayhdistys
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja G280E
|
Kiitos vaan.... Juu täytyy antaa lukijoille kiitosta, että eipä täällä ole tiukkapipoja näkynyt päätään aukomassa ja hyviä neuvoja oon saanut.

Minun ja Lällin taistelut julkaistaan kolmeosaisena novellikokoelmana heti ensi vuoden keskiviikkona. Tulossa sekä kova-, että pehmeäkantiset versiot. Jaamme nimikirjoituksia Sumiaisten Essolla sitä seuraavana lauantaina.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja G280E
Mietin täs samalla et olispa makeeta jos susta sais leivottua moden tänne????
|
Eijeiiii, stop sellaisille ajatuksille heti. Modeksi en ala enää ikinä, joitakin foorumeja on tullut valvottua ja se on oiva keino pilata itseltään hauska foorumiharrastus (ja varmaan muiltakin

).
Täällä on jo riittävästi hyviä modeja, kyllä ne pärjää ilman minuakin.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy
Mietin mikä ..tu tuossa on niin tuttua ja taisin hokata. Eli noita FAA kilpisiä läjiä oli ainakin vekaralla silloin kun itekkin olin siellä kasvamassa mieheksi...
Eli jos on sitä sukuhaaraa niin saattaa selittää joitain outouksia...
|
No hittolainen kun minuakin on alusta saakka joku tuossa rekkarissa hämännyt, mutta en vaan keksi mistä se on tuttu. Edelleenkin toi FAA yrittää soittaa jotain kelloja, vaikka se on tuossa jo viikkoja seissyt pihalla. Mutta en vaan keksi minkä takia.
En tiedä sun ikää, eli onko tästä vuosi vai kymmenen vuotta kun olet Vekaralla ollut? Kouvostoliitostahan ite oon lähtöisin.