![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() se siun ralliratti roikkuu meidän naulakossa tällä hetkellä. ![]() ratti tulee vanabii toyota mieheltä runner88.ratti on peräisin dx corollasta ja se oli helmi ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mie pääsen Vantaalta töistä 15:30 ja tuun varmaan suoraan sinne Saloon, mutta moottoritie sinnepäin on perjantaisin täysin tukossa ja täytyy mun pysähtyä matkalla jonnekin syömään ja kahville ainakin. Joten en tiiä monelta oon Salossa + sitten pitää vielä etsiä sinne mestoille. Mutta soittelen teille sitten kun oon hukassa jossain kuusessa. ![]() On kyl ihan horror-aikataulu tulla suoraan työmaalta, varautukaa siihen että mie oon hikinen ja kyrsiintyny ja makaan jossain kuusen alla voivottelemassa kesän kurjuutta... ![]() jesse89, en mie tiiä onks toi IHAN niin paha kuin se näyttää. Tai siis että oikein etsimällä etsin kuviin kaikki pahimmat paikat. Onhan se vähän metässä jo kuhmua saanut, mutta kuten jo todettua niin metsähenkiset muokkaukset poistaa jo itessään suurimman osan ruosteongelmaa. Haluan hetken ainakin vielä olla auvoisassa luulossa, että runko tossa olis hyvä. Ees pienen hetken, pliis. Katon sitä joskus...joskus sitten. ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Sen verta kantsii katsoa ettei runkoon ole paljoa massaa laitettu. Mulla meinaa kaikki hyvin massatut paikat oli ihan lahoa jotka oli kertaalleen korjattuja kun taas etupäässä jossa ei pahemmin massaa vain pientä pinta ruostetta niin se olikin kuin uus
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Lj70 päälaatikko ja jakkis | vv87 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 24.04.2015 05:24 |
Ostetaan LJ70 peilit ja takalyhdyt | Redbull | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 26.09.2013 19:02 |
Ostetaan LJ70 takalyhdyt ja peilit | Redbull | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 03.09.2013 23:51 |
Myyty lj70:n peilejä ja snorkkeli | koboltti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 15.06.2013 22:31 |
Myydään Lj70 startti ja laturi. | ToyotaHj60 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 17.05.2012 15:41 |