![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
^ Kiitti G280E! ...omistajan kunto onkin vähän Lälliä heikompi.
![]() Noniin, niin. Enpä ole koko viikkona päässyt rapsuttamaan Lälliä, kun ei nyt taas yhtään pajan kanssa sovi aikataulut kohdalleen. ![]() Miehän muutes tuoreen offihulluuteni lisäksi yritän urheillakin, joten menee noihin treeneihinkin aikaa. Eilen olis ollut pajalla mahdollisuus ruopia Lälliä, mutta miepä olinkii sitte maksullisen naisen luona. Hän kehotti mua riisumaan housut ja käymään sitten makuulleni. Hän hieroi käsiinsä öljyä, lähestyi minua hymyillen ja seuraavan tunnin ajan huusinkin tuskasta, sillä hän oli nähkääs urheiluhieroja. Sanoi, että oon takakiree ämmä ja käski käydä useammin. Taidan jättää Punkan offipäivän väliin, jotta pääsen edes lauantaina pajalle. Sitä odotellessa kävin ottamassa Lällistä vähän "nollakuvia", sillä senhän tietää että ne unohtuu ottaa sitten kun vihdoinkin pääsee jotain aloittamaan. Toistaiseksi siis "to do"-listalta on poistunut vasta virtalukko joka uusittiin kokonaan, niin ja ralliratista minulla on kaupat sovittuna muttei vielä tehtynä. Mutta tässä siis tätä lähtökohtaa, paljonhan tuosta ruosteesta poistuu kun vähän avartaa pyöränkaaria ja riisuu keulaa, lommoille sitten tuskin mitään viitsii edes tehdäkään kun niitä saa metästä lisää kumminkin. Mutta on siellä nyt jotain kukkaa ja kökköä mitä pitää rapsutella. ![]() Kuskin ovi + helma ![]() Kuskinpuolen takanurkka ![]() Ikkunoiden alareunatilanne ![]() Repsikan etuhelma ![]() Repsikan takahelma + ovi ![]() Konepelti hilseilee ![]() Kuskinpuolen ikkunannurkka ![]() Tankin luukku. Ainahan mie haaveilin mettänvihreestä maasturista, mutta tartteeks tuosta nyt sitten SERMAXin kopiota tehdä kun melkein samoilla kylilläkin pyöritään ja toisekseen nythän mulla on oma maasturi joten voin vaihtaa väriteemaa just niin usein kun huvittaa. Hetken mietiskelin maalaisko sen vaikka hehheh Nescafén taikka Kempin väreihin, sitten mietin hetken jotain lentokoneteemaa, mutta sitten tajusin että jumankauta, homman nimihän on IN THE NAVY! ![]() Juu että hänest tulee nyt sitten laivaston harmaa, pikku lisämausteilla... ![]() Mut sitä maalia odotellessa on vielä paljon tehtävää, ruosteita rapsutellessa aion kuunnella IN THE NAVYyyyy niin pysyy tavoite mielessä. Kuunnelkaa työkii. ![]() Eipä täs muuta täl kertaa ku HOLD FAST!!! ![]() Eiku edit: tää unohtu! ![]()
- En pidä teistä. Viimeksi muokannut perkei : 27.08.2016 16:25 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Lj70 päälaatikko ja jakkis | vv87 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 24.04.2015 05:24 |
Ostetaan LJ70 peilit ja takalyhdyt | Redbull | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 26.09.2013 19:02 |
Ostetaan LJ70 takalyhdyt ja peilit | Redbull | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 03.09.2013 23:51 |
Myyty lj70:n peilejä ja snorkkeli | koboltti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 15.06.2013 22:31 |
Myydään Lj70 startti ja laturi. | ToyotaHj60 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 17.05.2012 15:41 |