Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 15.08.2015, 17:40
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Perusasetus

Ai mikäs niissä on vikana?

Vastaa lainaten
Vanha 15.08.2015, 18:20
SERMAX:n Avatar
SERMAX SERMAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 20.01.04
Sijainti: Vantaa
Perusasetus

tÄÄ oN tÄÄ mÄKSÄ vAAN nIIN pERIAATTEEN mIES että sILLÄ nYT oN nUITA oMIA .....

pS. hYVÄ tYYPPI sE kUITEN oN.......

Viimeksi muokannut SERMAX : 20.09.2015 20:25
Vastaa lainaten
Vanha 15.08.2015, 22:11
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari

Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
Ai mikäs niissä on vikana?
No mun mondeo(bensa) ei toimi st/shell (sama paska konserni ) paskalla hetkeäkään...

Nykii aivan saatanasti ,, ei hetkeäkään nykimäti

Ja hojo ei toimi juurikaan vaa savuttaa aivan saatanasti ,,, ja voimaa ei ole yhtää

Mutta teboiltai neste tavara on aivan eri maata
Hojossa on sitä jotai
Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA
Vastaa lainaten
Vanha 15.08.2015, 22:34
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mäksä Näytä viesti
No mun mondeo(bensa) ei toimi st/shell (sama paska konserni ) paskalla hetkeäkään...

Ja hojo ei toimi juurikaan vaa savuttaa aivan saatanasti ,,, ja voimaa ei ole yhtää

Miten arvasinkin, että itätavara on se jees... Onneksi ainakin mun länsivehkeet toimii Shell / ST1 polttoaineilla (tuhansia litroja käytettynä).

Anteeksi Perkeille tää topicin sotkeminen, mutta kun ei vaan voi olla kommentoimatta tuommoisiin...

Edit korjaan kymmeniä tuhansia litroja...

Viimeksi muokannut vmt : 15.08.2015 22:38 Perustelu: korjaus
Vastaa lainaten
Vanha 16.08.2015, 03:28
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SERMAX
Nii .... 10 sek aikoihin pääsee ku yli 30v reenaa näitten toitsujen kans....
Hehee, ei oo häpee olla nopee jos on Tojota-mies!
Ei vaan, mie en tuota Läjän virtalukkoa nyt hoksannut, mutta on mullakin yks Tojota-aiheinen hienomotorinen liikesarja hallussa. Yks mun vanhoista Corolloista oli sellainen, kaikki muut sahasi sitä käyntiin jotkut pidempään, jotkut vähän vähemmän aikaa, mutta ainoastaan mie osasin laittaa aina heti suoraan laakista käyntiin. Se vaan piti silleen...juunou, ensin kolme kertaa pumpata kaasupoljinta ja sitten neljännellä polkaisulla kääntää samalla avainta. Paitsi kesällä jos se oli valmiiksi lämmin, niin sitten piti samalla kun käänsi avaimesta niin polkaista urku auki, eikä yhtään pumpata. Mutta se ei keltään muulta onnistunut, vaikka minusta se oli ihan simppeliä.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mäksä

Tää oli nyt vähän hankalampi homma...mitä tähän vastaisi...
No tietysti Fordista voi vähän vittuilla, että ajaisit sinäki Tojotalla niin ei nyi. Hojon osalta edustetaan samaa merkkiä niin siitä ei vissiin passais sitten repiä leukojaan, joten yritän olla osaaottava ja kannustaa sinua eteenpäin Tojotan omistajana. En kyllä ymmärrä miten on mahdollista että Tojota savuttaa ja siinä ei ole voimaa, ootko aivan varma ettet oo erehtynyt? Kuulostaa enemmän Fordilta.
No juu, ite tankkaan ihan randomisti eri asemilla yleensä hinnan ohjaamana; sieltä mistä halvimmalla saa. Poikkeuksena toi oman kylän Shelli, koska se on sellainen harvinaisuus että sieltä saa vielä huoltoa, varaosia, renkaita ja ystävällistä palvelua niin usein tulee sielläki tankattua ihan kannatuksen vuoksi vaikka siellä on kalliimpaa kuin kylmäasemilla. En oo kulkineiden käyttäytymisessä huomannut eroa sen suhteen missä on tankannut.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt Näytä viesti
Miten arvasinkin, että itätavara on se jees... Onneksi ainakin mun länsivehkeet toimii Shell / ST1 polttoaineilla (tuhansia litroja käytettynä).

Anteeksi Perkeille tää topicin sotkeminen, mutta kun ei vaan voi olla kommentoimatta tuommoisiin...

Edit korjaan kymmeniä tuhansia litroja...
Ei tääl meikän topikissa oo niin justiin. Täähän on alusta saakka tällainen offroadin ja offtopicin riemukas yhteenliittouma ja se on ihan ookoo niin kauan kun modet jaksaa tätä katella.
Että jos jotain kommentoitavaa täälä näkee niin ei muuta kuin näppis laulamaan vaan mun puolesta. Jos ny sivutolkulla alatte tappelemaan ilman mua niin saatan mie sitte ehdottaa että hankitte yhteisen huoneen tai meette ees privaan.

Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Lj70 päälaatikko ja jakkis vv87 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 24.04.2015 05:24
Ostetaan LJ70 peilit ja takalyhdyt Redbull O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 26.09.2013 19:02
Ostetaan LJ70 takalyhdyt ja peilit Redbull O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 03.09.2013 23:51
Myyty lj70:n peilejä ja snorkkeli koboltti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 10 15.06.2013 22:31
Myydään Lj70 startti ja laturi. ToyotaHj60 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 17.05.2012 15:41

Sivu luotu: 10:49 (GMT +2).