Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 18.08.2015, 05:40
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jesse89 Näytä viesti
Koskaan ei ole liian vanha menessään alttarille sen oikean kanssa Mukula hommia en kommentoi mutta tuskin mahdottomuus sekään
Joku lahjonut sua Mun pitäis täs joku kerta saada aikaiseksi museokilvitys omaan pappikseen 62vm sinivalkoinen täysin entisöity niin sillä tulis ajeltua kesässä muutaman isomman lenkin kera tekis hyvää sillekkin
No eiku ei mitään semmosia. Jos huomaisin 40-vuotiaana olevani naimisissa ja pienen lapsen äiti, niin se olis kyllä sama ajaa Läjällä rotkoon saman tien.
Ei mitenkään pahalla tai väheksyen niitä kohtaan ketkä on naimisiin päätyneet tai sellaisesta haaveilee, mutta ei se mulle ole mikään juttu. Avioliitto on minusta vähän sellainen uskonnollisten perheiden vanhentunu tapa...eikä mulla todellakaan ole perhesuunnitelmia.
Lapset on ihan ehdoton nou nou tässä vaiheessa, kun vapaus kolkuttelee jo mutkan takana. Oon jo niin hyvässä vaiheessa menossa, että nykyisin se on meilläkin mie joka kysyy jälkikasvulta, että saanko olla yötä pois kotoa.
Sitten kun se muuttaa jonkun lissun perässä pois kotoa niin aion lähteä reissuhommiin ja varmaan luopua asunnosta kokonaan ja vuokrata sen sijaan vaikka autotallin. Joten ei mitään vauvoja ja kahleita vaan vapaus. Jos joku samoin ajatteleva haluaa pitää kädestä kiinni niin hieno homma. Mut mitään perheenäitiä minusta ei saa.

Mulla kummittelee sielä Trafin rekistereissä mun vanha PV, oon ite siirtynyt autoon jo 20v sitten (oli muuten niin hyvä mopo, että sillä tuli ajettua ikävuodet 14-19v ), mutta PV jäi sukuun pyörimään ja lienee tuon velipojan ranchilla nykyisin odottamassa, että meijän jälkikasvut siirtyy mopoikään. Täytyy ehkä siitä hieman jotain virityksiä purkaa sitä ennen...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pörö
En mä pelotteeks tuota kirjoittanut vaan sillä että leuka rintaan ja ääntä kohti, ties kuinka hyvin tai huonosti kemiat kohtaa... Ei siinä juuri mitään menetä vaikka toista käy jeesaamassa..
No juu ja kunhan miekin vaan irvistelen, kuten tapana on.
En nyt ainakaan uskois että siinä mitään menettää. Ja ilahduttavan hyvin täältä Offipalstalta on apua löytynytkin, siis tää on aivan mahtava yhteisö! Aina on löytyny joku joka on edes yksityisviestiä laittanut ja kertoillut juttuja ja joidenkin kanssa ollaan jo ehditty juoda kuusi litraa kahvia ja höpöttää maastureista ja hitsaamisesta suu vaahdossa ihan livenäkin. Miten musta muuten tuntuu, että en ole ihan ainoa täällä jolla on "vähä" ADHD? Tuntuu että maasturit (ja kamppailulajit) vetää puoleensa tällaista keskimäärin vähän levottomampaa ja puheliaampaa porukkaa.

Edit: ettei oo taas pelkkää offtopiccia, niin eilen ei päässyt pajalle, eikä tänäänkään. Ehkä jos huomenna saisi Lälliä vähän muotoiltua.
Edit2: eilen joku random-setä ihmetteli parkkipaikalla kun on tytöllä iso auto. Ei se nyt minusta NIIIIN iso ole.

Viimeksi muokannut perkei : 18.08.2015 06:14
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Lj70 päälaatikko ja jakkis vv87 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 24.04.2015 05:24
Ostetaan LJ70 peilit ja takalyhdyt Redbull O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 26.09.2013 19:02
Ostetaan LJ70 takalyhdyt ja peilit Redbull O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 03.09.2013 23:51
Myyty lj70:n peilejä ja snorkkeli koboltti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 10 15.06.2013 22:31
Myydään Lj70 startti ja laturi. ToyotaHj60 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 17.05.2012 15:41

Sivu luotu: 04:48 (GMT +2).