Elikkäs tommosen lehtijousellisen pajeron runkoon tarttisi iskareille tedä uudet kiinnikkeet, kun hävisivät ruostekorjauksen ohessa kokonaan pois.
Itse kysymys on kuitenkin, että onko niiden kulmalla / asennolla jotekin isosti väliä ?
Voiko ne laittaa jotenkin toiminnan kannalta paremmin tai huonommin kuin mitä vakiona on ?
Vakiona kiinnitystapit ovat akselinsuuntaiset, mutta jos ne nyt kääntäisi " menosuuntaan", niin voisiko tällä muutkosella saada jotain hyötyä tulevaisuutta ajatellen ?
Ovatpahan vakiona myös eripuolella taka-akselia nämät iskarit, joten nekin voisi nyt samalla siirtää samalle puolelle akselia. Ja muutenkin joku asiasta tietävä voisi vähän valottaa erilaisten variaatioiden vaikutusta ajettavuuteen, jos sellaista ylipäätään on.
Autoa ei ole ainakaan toistaiseksi vielä tarkoitus pahemmin rakennella metsään, mutta jos nyt saisi samalla tehtyä vähän " paremman ". Aluksi ainakin iskarit on tarkoitus pitää vakiona.