Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 11.05.2015, 08:04
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Paineilmavasaralla taltannu joskus irti. Eli iskua sinne keskiön ja vanteen saumakohtaan. Ja jos ei tosiaan yhtään liiku, niin kannattaa toi pistehitasus tarkistaa. Sitten jos ne on oikeen ryytyny kiinni, niin vannekehää pillillä punaiseks ja nopea jäähdytys. Tai sit jos kehillä ei väliä, niin leikkaa rälläkällä poikki kehän, niin antaahan sekin lisää tilaa keskiön irrota.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu 3-puolasen Fondmetalin keskiön peitelevyjä AH O/M/V Renkaat ja vanteet 0 18.06.2013 22:24
Peltivanteen levitys lasse228 Tekniikka & Jutustelu 1 18.12.2009 14:06
Vanteen keskiön koon merkitys NisteR Tekniikka & Jutustelu 62 25.09.2008 06:33
VNT turbon keskiön kääntö Repro Tekniikka & Jutustelu 11 24.06.2008 18:12
Ratin keskiön sopivuus? -Jyki- Tekniikka & Jutustelu 7 06.04.2008 19:46


Sivu luotu: 08:13 (GMT +2).