Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni
Tuolla on vielä "Off road lajin kilpailusäännöt" -> http://www.autourheilu.fi/attachemen...3-32-42175.pdf ja siellä kerrotaan että 253-4 -kuvassa näkyvä diagonaali on ok. Riippuen nyt kuinka paljon niille takapenkeille on käyttöä niin koittaisin itse kyllä pitää takapenkit paikallaan. Minulla on vähän sama tilanne Jeepissä, ja olen tehnyt diagonaalit pääkaaren alakiinnikkeistä pääkaaren keskipisteeseen. Eli vähän niin kuin 253-6 mutta toisin päin. Tällä tavoin sain pidettyä takapenkin käyttökelpoisena (käynti takaovesta) ja pidettyä etupenkkien tilan siedettävänä. Jos takapenkeille ei ole juuri käyttöä niin sitten tuo ehdottamasi malli on tietysti helpompi.
|
No, ikuinen avo tuosta tulee. Noita takapenkkejä oon miettiny, että ite en uskalla ketää maantiellä sielä kuskata, ja jos jossain proVinssi letkas tulee pörrättyä niin onhan se aiva helvetin kyseenalaisen näköstä touhua tuommosen maastohärpättimen takaritsillä kuskata jengiä vaikka laillista onkin. En kyllä oikein keksi takapenkeille mitää järkevää selitystä avomallin offiautossa
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
|