Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 03.01.2005, 22:46
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

BJ-40 ei ole kuorman tasaus venttiiliä, BJ-42 saattaa olla. Edessä on tosiaan 2 ilmausruuvia per puoli koska on myös 2 sylinteriä per puoli. Takana vain yksi sylinteri per puoli ja näin ollen siis 1 ilmausruuvi. Jos ne jarrut ei ala ilmauksen jälkeen toimimaan niin oletko säätänyt ne? Kun rummut on vaan säädelty oikein niin ilmaus onnistuu yksin letkulla jonka laittaa johonkin purkkiin. Olen taistellu niin perskuleen monta kertaa noitten kanssa ja aina ne on pitäny säätää että toimii. Jos kengät liian kaukana niin jarrua pitää pumpata muutaman kerran ennen kuin alkaa pitämään.

www.G-69.tk - www.pahama.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jarrujen ilmaus ropleema ugly_hj Tekniikka & Jutustelu 12 25.01.2013 23:43
jarrujen ilmaus..?ei ilmaannu Tekniikka & Jutustelu 10 10.12.2006 19:07
Jarrujen ilmaus ongelma (Patrol) SauliS Tekniikka & Jutustelu 15 22.04.2006 11:42
Wagon jarrujen ilmaus + Dana 20 Tapsa Tekniikka & Jutustelu 4 11.09.2005 07:47
susukin jarrujen ilmaus Samppa Tekniikka & Jutustelu 5 07.06.2005 18:51


Sivu luotu: 19:44 (GMT +2).