Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #23  
Vanha 21.12.2014, 19:43
raipe raipe ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 30
Perusasetus

Perä on vielä shimmaamatta kun vasta mietin, että mistä saan noita shimmilevyä. Laakeriliike on hyvä vinkki.

Rikkinäinen laakeri vaihdetaan. Mietin vaan tuota samaa, että mitä käytetään esikiristyksenä jos toinen on uusi ja toinen vanha laakeri. Jotain siitä väliltä siis.

Edit: tarkennetaan vielä, että perään on entisen omistajan puolesta vaihdettu 4.11 välitys ja nyt lähdin tarkastamaan hammaskosketukset. Osien alkuperää en tiedä, mutta eiköhän ne ole käytettyjä. Veikkaan, että välitysten vaihdon yhteydessä hammaskosketukseen ei ole kiinnitetty paljoa vaivaa:

Ensimmäisenä huomio kiinnittyi poskilaakereissa olevaan välykseen. Poskilaakerin shimmin ja laakeripukkiin väliin meni 0,5 mm rakotulkki kevyesti. Nuo väriainekuvat ovat lähtötilanteesta, jossa poskilaakerit on painettu toiseen laitaan. Kunhan saan jotain shimmilevyjä käsiin ja poskilaakereiden välykset pois, sekä hammasvälin kohdille, niin sitten näkee täytyykö pinjonia siirtää.

Viimeksi muokannut raipe : 21.12.2014 20:07
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
toyotan väljä perä VonLeka Tekniikka & Jutustelu 7 05.10.2014 02:32
Ostetaan toyotan taka perä kiire Te€mu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 02.01.2012 20:32
Infoa blazerista Säätäjä_83 Tekniikka & Jutustelu 4 23.09.2010 18:52
Toyotan perä? Mikä? Angelo Tekniikka & Jutustelu 9 02.12.2009 21:15
Pajero infoa PaJeRo Chit-Chat 18 14.02.2005 22:26


Sivu luotu: 02:58 (GMT +2).