Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 27.11.2014, 12:00
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hessu888 Näytä viesti
Jos tuollaisia mutteriniittejä/niittimuttereita käyttää, niin mikä kombinaatio ois paras ruostumisen ehkäisemiseksi ja toisaalta paikallaan pysymisen kannalta? Onko rosterimutteri ja rosteripultti kierrelukitteella varustettuna paras vai mieluummin vaikka rosterimutteri ja passivoitu pultti??
RST pultit ja mutterit tuppaa noin pienessä koossa katkeamaan ennenkuin pääsee edes kiristysvaiheeseen.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu 37X16 kumi PutKari O/M/V Renkaat ja vanteet 0 04.11.2014 17:40
Ostetaan Terranon kumi Zepi70 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 24.02.2014 18:48
Kuin iso kumi La tuskaa Tekniikka & Jutustelu 6 31.03.2009 23:48
Ostettu HJ:n vaihdekepin kumi petteriha O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 22.01.2009 11:17
Ostetaan BJ:N Moottorinkannatin kumi/t SUHARI O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 17.01.2009 19:51


Sivu luotu: 21:29 (GMT +2).