Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 21.11.2014, 05:13
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offila Näytä viesti
Joku on varmasti irroittanut öljypohjan ottamatta moottorin pois 4wd hiluxissa malli ln110 eli erillisjousitettu etupää.
Kertokaa mitä kaikkea pitää irroittaa ja kuinka työläistä on? Jotain mainittu mutta mitä muuta pitää irroittaa?
Onko Hiluxin öljypohjan ja lohkon välissä TIIVISTE vai vain SILIKOONIAKO?
Mitä voi käyttää jos yrittää tiivistää ulkoa sillä vuoto on vain suoraan edessä hihnapyörän alla missä öljypohjan tiivistepinta on ohuin ymmärtääkseni ja olen huomannut että niissä yleensä on iso klöntti harmaata tiivisteainetta siinä kohtaa mikä on oursunut ulos tehtaalla.
Tehtaan jäljiltä se on pelkällä silikonilla uudemmissa. Vanhemmissa on alunperin tiiviste mutta nekin toimii pelkällä silikonilla.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tankki + reikä = vuoto hitoy Tekniikka & Jutustelu 11 26.09.2012 13:49
arb:in vuoto revu Tekniikka & Jutustelu 29 11.05.2009 19:20
Ohjaustehostimessa vuoto tapio Vuosimallit 1968-1982 5 22.07.2004 13:58
syylari vuoto Tekniikka & Jutustelu 1 17.04.2004 23:49
Naperon vuoto tuukka Tekniikka & Jutustelu 1 20.02.2004 09:16


Sivu luotu: 06:29 (GMT +2).