![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#30
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Viikonloppuisin rakki ulvoi myös öisin kun omistaja oli lähibubissa, Jätettiin lappua oveen ja valiteltiin isännöitsijälle mutta eihän tuo mitään auttanut kun ei naapuria kiinostanut. Vasta sissitoiminta tuotti tulosta, ensin homma lähti sillä että jätin lapun oveen joka meni jotenki näin "koirasi ulvoo kaiket yöt, ja kun en saa nukuttua teen sinulle jäynää" sitten lattelin lukkoon täyspitkiä tulitikkuja jotka näki helposti ja oli helppo ottaa pois -> ei vaikutusta Sitten siirryin kovempiin kosteihin, laitettiin puolikaita tikkuja jotka piti ottaa pinseteillä pois, naapurilla meni aina 2h päästä kotiinsa. ilmeisesti naapuri aloitti jo koiransa koulutuksen koska se ulvoi enään joka toinen yö. sissitoiminta loppui koska ajattelin että antaa nyt kouluttaa rauhassa 2vk kesti ja sama saatanan ulvominen alkoi taas. Sitten siirryttiin kovempiin otteisiin, kävin tuuttaamassa lukon täyteen kuumaliimaa, nyt naapurilla meni puolen päivää päästä kämppäänsä ja sen jälkeen rupesi koiran koulutuskin kiinostamaan, sen koommin ei ongelmia ollut. Toiminnan plussat: + Yöllinen sissitoiminta = ei silminnäkijöitä + kuumaliimapistooli kotona kuumaksi ja 2 painallusta lukkoon homma kestää 5-sekunttia + Ei pelkoa kostoiskuista + Taloyhtiö ei suostunut maksamaan lukkoseppää joten vuorkalainen maksoi itse lukkonsa avauksen
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Offailemaan 20v päästä | Nerd-O | Chit-Chat | 26 | 11.08.2005 17:44 |
| Miten eroon puhelinmyyjästä? | Santeri | Jokes | 11 | 27.01.2005 09:19 |
| Kuinka päästä autoon sisään? | Nerd-O | Chit-Chat | 20 | 23.11.2004 12:46 |
| Korotusajatelma omasta päästä. | Gemari | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 28.07.2004 08:56 |
| Eroon maamme surkimuksista! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 16:01 |