Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 21.09.2014, 14:29
wolfigy wolfigy ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 24.08.14
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 23
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajares Näytä viesti
Bensapumppu voi olla myös tiensä päässä,Edellisellä sivulla oli linkki mistä saa tilata uusia!

Filtterin pitäis olla tossa kohtaa(joku voi olla jo ottanut sen poiskin kai menolinjassa on joku filtteri olemassa?)
Muuten se on kaasutin levälleen ja vaikka löpö purkkiin yöks ja ronkkii ja puhaltelee kaikki paikat auki

Laatikon häntä tai jakolaatikon etuvedon lähtö taitaa olla yleisiä paikkoja mitkä merkkailee tonttia!

Stefoja on helppo vaihtaa,Kun poraa ruuvin läpi siitä stefan reunasta,Niin se pullauttaa sen pihalle...

Kiitos löyty!
Vastaa lainaten
 

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 19:07 (GMT +2).