Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.09.2014, 19:49
Ouzi Ouzi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.07.14
Sijainti: Nousiainen
Viestit: 51
Perusasetus

HJ:n ominaisuudet ja parentelu.


Olen koittanut selailla tätä palstaa ja slck:ta hoojiin ominaisuuksia ja niiden parantelua silmälläpitäen. Paljon onkin tietoa löytynyt mutta paljon on löytymättäkin.
En tiedä paljonko tämä palvelee "suurta" yleisöä mutta ajattelin että tälläisen topicin alle vois kerätä yleistä tietoutta ja vapaata keskustelua hj: maasto-ominaisuuksista vakiona ja miten sitä voi parantaa aina kierre-alustaa ym. myöten. Eli niin että jos jollakullavalmis kuvasarjaopastus johonkin niin tänne voisi laittaa kootusti niin tieto olisi kaikkien saatavilla helposti?

Itse siis melko tuore HJ:n ylpeä omistaja ja pari kysymystä jäänyt vaivaamaan mieltä, etenkin kun hommat tuntuu aina lähtevän käsistä...

HJ siis hommattu ihan metsästyskäyttöön ja iso osa ajoa on maantiellä mutta.... kyllä te tiedätte

Eli nyt koppaa on nostettu maltilliset 25mm, alla 33" mutikat ja pyöränaukkoja avarrettu sekä mekaaninen kohta keulalla. Pitkällekkö (tietty kuskista kiinni ja vinsillä vaikka katollaan minnevaan) tollasella pääsee mettässä, safarilla ym?

Entä mikä paikka porsii helposti maasto-ajossa? Ohjausvarret, peränkuoret kasassa/halki y.m. perusheikkoja paikkoja?
Murrokset jo havaitsinkin kulutustavaraksi

Mites sitten joustojen lisäys? Soa tietty mut jollei kiinnosta nähdä vaivaa ainakaan vielä, pidempää iskaria tietty mut onko pitkät riiput kuolleena syntynyt ajatus, mitä mahdollisia haittoja? Ainakin luulis helpommalla vetävän vähän vasyneet latit suoremmiksi kun kulma kasvaa ja vartta riittää?

Taakse mulla on tulossa lockright kun tossa 60:ssä on avoimet perät.
Lukkoja toki on miljoonaa eri mallia ja merkkiä ja jokainen tapansa ja rahansa mukaisesti. Siksi mietityttääkin että onko kitka edessä vain huono juttu? Pääpaino siis maantieajossa ja navat usein kiinni, syökö pronssiholkit ja kitkaperän äkkiä valmiiksi?

Näitä kysymyksiä riittää enkä kehtaa kaikkia nyt kerralla heittää
Toiivottavasti joku vaivautuu vastaamaan ja saadaan vähän keskustelua avattua.

Kiitos ja ennen kaikkea anteeksi
T: nyyba Ouzi

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzuki Sj410 Ajo ominaisuudet?? Partajeesus Tekniikka & Jutustelu 9 03.01.2010 18:33
HDJ80:n maasto-ominaisuudet? Tekniikka & Jutustelu 44 28.12.2008 11:34
Minkälaiset ajo-ominaisuudet? HEKULIINI Chit-Chat 32 14.04.2005 19:05
Korkattu offi ominaisuudet blaserista kulmakorves. Nasty Tekniikka & Jutustelu 2 21.11.2004 21:16
Ajo-ominaisuudet..... Tekniikka & Jutustelu 0 04.02.2003 20:09


Sivu luotu: 22:28 (GMT +2).