Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #21  
Vanha 27.06.2014, 01:09
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti


Kuka muistaa Audin 80-luvun turva systeemin?

Jos kone ja vaihdelaatikko siirtyy kolarissa taaksepäin, niin vaijerit vetää rattipylvästä eteenpäin, ja kiristää etu turvavyöt.

Yksinkertainen ja toimiva systeemi, eikä tartte pelätä "pommeja" ratissa/kojelaudassa.
. mm maastureissakin kun on pitkä rattiakseli, niin on liuku joka menee törmäysessä sisään jos akseli pohjii niin ratti akselin nivel menee poikki.
ostin 92:n lj70:n joka oli ajettu kuskin mukaan mäntyyn noin +60-70km/h, jopa noin vanhoissa autossa on jotain jo ajateltu. vaihe loota kone paketti oli sukeltanut auton alle etutukivarret olivat taipuneet eivätkä menneet ohjaamoon, ratti akselin nivel oli mennyt poikki liuku osan pohjittua. mutta suurin syy miksi kuljettaja selvisi hengissä oli se että oli 2 promillen kännissä ja lihaksen rentoina kun kolari tapahtui, tätä asiaa autotehtaatkin ovat tutkineet miten ihmisen lihakset saisi lamauttua rennoksi törmäyshetkellä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Annetaan Vikakoodienluku (nollaus) myös abs ja airbag Pälyilijä O/M/V Muut 0 14.07.2013 11:20
LN 170 Hiluksin Airbag, de-aktivointi? Ambula Tekniikka & Jutustelu 13 05.03.2013 22:28
ABS tai Airbag toimimattomuus katsastuksessa ? pee Chit-Chat 3 09.02.2013 23:18
Musson airbag-valo? ja jarrusatulat? teepee Tekniikka & Jutustelu 9 06.01.2012 17:41
Airbag Uazmies Linkit 1 10.12.2006 18:38


Sivu luotu: 01:17 (GMT +2).