![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
(edelliset oli niin tylsiä, että heitin ne jo pois) Toisaalta aika järkeen käyvää ettei se irtoa helposti hakkaamalla. Siellähän on pusla sisällä, joka ottaa iskun vastaan. (ja voima ei välity perille asti) Lainaus:
Taka-akseli minulla on pukkien päällä. Akseli on siis jo irti jousista. U-Pultit on romukopassa, niin kuin riipukkeetkin. Minulla on siis uudet jouset, riipukkeet, puslat, pultit ja mutterit lavalla. Kun selasin kuvia netistä vanhemmista hiluxeista, niin löysin nuo aiemmin mainitut 8mm pultit. Semmosia ei tän vuosimallin hiluxeissa näköjään ole. Lisäkysymyksiä: Kysymys1 Minulla on noissa vanhoissa jousissa jotkut kumipuslat kiinni niissä etumaisissa pakan kiinnikkeissä. Uusissa jousissa (ei toyotan OEM osia, vaan milner merkkiset) ei ole siinä kiinnikkeessä mitään puslaa, vain metallinen pultti. Kuuisiko olla? Pitääkö mun siirtää ne kumipuslat uusiin jousiin? Kysymys2 U-pulttien välissä jousen päällä on se pohjaanlyöntikumi. Sen yläpuolella rungossa on rauta johon kumi osuu jos jouset pohjaa. Joissakin kuvissa olen nähnyt että myös siinä yläraudassa on joku kumi. Minulla ei ole. Pitäisikö olla? Kuva tarkoittamastani puslasta. https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/...82365189_n.jpg |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
| LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
| käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
| M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
| MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 | |