Ihan hyvin voi hojolla käydä räppäilemässä ilman iskareita. Itekkin ajelin soa-hojolla puoli kesää ilman takaiskareita, kun putos koko iskareiden kiinnityspalkki. Eihän siitä mihinkään aavikkoralliin ole ilman iskareita, mut hyvin sillä hissukseen möyrii menemään metikössä ja tiellä.
Ainut, mitä kannattaa tarkkailla, ettei riiput pääse kääntymään ympäri maksimi ulosjoustossa, kun iskari ei ole rajoittamassa. Mulla pari kertaa edestä käänty riiput ympäri, kun etuiskarit katkes.
btw, katsastusaseman iskaritesterikään ei HJ:ssa huomaa, onko paikoillaan iskareita vai ei. Kerran vein hojon leimalle, ja testeri anto tasasesti 70% joka puolelle autoa. Takana oli ehjät iskarit, mut edessä oli molemmilla puolin murtunu alapää irti tikusta.
Eikä muuten tuossa A45-sisussakaan ole takana iskareita ollenkaan...
|