![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Ei hommat seiso vaikkea päivitystä tuukkaan.. Jotain näkyvää sain kuitenki peltihommien ohella valmiiksi...
Tällä uudella catilla tulee kyllä niin hyviä kuvia että huhhuh ![]() ![]() Jos nuo lähtis muotoutuun jotenki nuin.. Tuo takanurkka on vähän tökerö mun mielestä, muttei tuota mitenkään muutenkaan saanu järkevästi tehtyä... Nuo levikkeet joutuu raiskaamaan, muuten oisin tehny noista putkista levikkeiden kokoset muttaku akseli kääntyy ristiriipunnassa niin härkisti että ei sopis joustaan. Takaylitystä tuolla putkella tulee yks 5 cm lisää, muttei 20cm silti mun mielestä oo paha? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tämmöset putket on kyllä ihan must maastoautossa mun mielestä, pajerossa nuo on todettu erittäin toimivaksi.. Varsinki ku se on iso ja kankea ja koittaa suskan jälessä puiden välistä ajella. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Toyota HJ61 taka ja HDJ etu murikat+muuta toyota akseli ryönää... | Maajussi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 23.04.2013 08:57 |
Myydään Toyota corona MKII,Toyota FJ,Toyota crown virranjakaja | Castrol | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 23.01.2013 21:48 |
Myydään / Vaihdetaan muutama ylimääräinen auto kaupan. toyota,toyota,renault ja taas toyota | Jumppis | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 29.06.2011 13:17 |
Myyty Toyota 1.6 4A-F tekniikka=>1.3? esim.Toyota 1.3 12V | MiKo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.03.2010 11:46 |
Myydään / Vaihdetaan Toyota Landcruiser HJ61 -88 (vaihto mahdollista Toyota 4Runneriin) | Jooseppi | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.03.2009 21:07 |