Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 16.01.2014, 23:27
matti.v:n Avatar
matti.v matti.v ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 25.04.10
Sijainti: kajjjaani
Viestit: 692
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Oliko siis: 3 vaihteinen 3.8L F-moottorin perästä olevassa pikkupuoli n. 15% tiheämpi?
Ja tuo jakis ei ole lähimainkaan samanlaisilla/levyisillä hammasrattailla kuin nuo uudemmat, oliko mallivuosi -76, vai jo 5v aikaisemmin....
olisko mahdollista että toi mulle kulkeutunut 3-vaihteinen oli jopa 71vm autosta. jostain netistä kattelin et tuo pikkupuoli olis 1:2.31
no kestää se aikansa.
pitää huomenna se purkaa ja suuniteltava miten sen yhdistäs tuon omegan lootan jatkoksi.. kytkinakseliin yksi tukilaakeri lootan ulkopuolelle ja siihen joku kardaaninlappa ehkä. tarkoitus on jättää tuo irralleen ensimmäisestä vaihteistosta.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LJ:n vaihteiston kesto Tollukka Tekniikka & Jutustelu 17 09.10.2013 08:15
Myyty fj 40 -69+ varakori + fj 55 -78 HUOM HINTA PÄIVITYS tossu O/M/V Ajoneuvot 32 28.10.2009 19:50
M: FJ 40 / FJ 55 OSIA ! Urbancityboy O/M/V Ajoneuvot 1 11.06.2007 18:07
O: Tojota FJ vaihteiston osia/koko laatikko MK O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 10.04.2006 21:28


Sivu luotu: 01:40 (GMT +2).