Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 02.01.2014, 11:59
Jp:n Avatar
Jp Jp ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 14.08.03
Sijainti: KSNK
Viestit: 932
Perusasetus

Äkkiä ajateltuna ei varmaan suurta ongelmaa jos vain hieman sisässä, mutta melko varmasti lisää epävakautta kun silloin akselilla on pidempi vipuvarsi väännellä akselia auton pituussuunnassa, näin teorissa, mitä sitten käytännössä? Parempihan se olisi että jakarit olisi leveämmällä akselin päässä kuin rungossa.

Noi on aina etuakselin kohdalla vähän kompromissejä, itellä on 4-linkki edessä. Vaikka kuinka asioita mallaillu, niin saadakseni mieleiseni kääntökulmat niin spaicerit laitan, renkaatkin on tosin 38,5".
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
tukivarsien siirtäminen waffen Tekniikka & Jutustelu 10 03.03.2013 12:41
Mikä tukivarsien materiaaliksi Timo_L Tekniikka & Jutustelu 18 17.03.2011 23:06
Ostetaan Tukivarsien puslat LJ70 Krisse O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 26.06.2010 16:07
M: Tukivarsien kiinnityslaipat sakari65 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 11.01.2008 20:53
Tukivarsien pusla -asiaa imported_offroadjouni Tekniikka & Jutustelu 0 01.10.2003 07:16


Sivu luotu: 01:25 (GMT +2).