![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Paljua ei ole nyt tulossa vieläkään Swamp Jumperiin, mutta tallin siivousta olen kyllä jo hieman aloitellu.....TAAAAAS
![]() ![]() ![]() ![]() Naureskelin, että siivoilua onki ollu aika monesti tän rojektin aikana pakko tehdä ![]() ![]() ![]() ![]() Ja sit miettiny, että miten sitä ehtiiki niin paljon kaikkee kamaa kerääntyyn nurkkiin???? Kuitenki pääosin kaikki on sellaista, jota ei ole tarkoitus laittaa roskiin, vaan pitäs löytää sijoituspaikka, kun niitä kuitenki tarvii. Menee muuten iha hemmetisti aikaa tollaisessa järjestely ja siivoilu touhussa!!!!!!!!!!!!!!!!! Tossa suunnilleen lähtötilannetta......lopputilanne ei vielä ole lähelläkään ![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Optiman herätys | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 01.09.2009 23:59 |
| M: Swamp Jumper projekti.....ehkä! | Jare | O/M/V Ajoneuvot | 19 | 11.02.2008 22:16 |
| veneilijät herätys | mettäsika | Chit-Chat | 9 | 09.08.2007 17:37 |
| AMC miehet herätys | chief | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 17.01.2007 20:54 |
| Swamp Jumperin eloon herättäminen??? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 02.12.2004 11:03 |