![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() HYVIÄ IDEOITA KAIPAAN MÄ: Tähän berttaan pitäiskin alkaa varmaan seuraavaks suunnitteleen levyjarruja taka+akselille, että pääsis pikkuhiljaa niputtaan akselin kiinni autoon. Akselinahan on tommoonen C-lukituilla vetareilla oleva vanhempi bertan akseli. Millaisilla osilla on noita muut toteuttanu? Levyt?? Satulat?? (yhet patrolin liukusatulat rautoineen oon jemmannu....mut onks niistä mihkään??) Satulan kiinnikkeet akseliin?? OLISKO OIKEE KUVIA miten toteutettu???? Ei muuten, mutta ettei tarviis "keksiä pyörää uudestaan" ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos laitat patrollin satulat taakse niin laita sitten jäähdytetty levykin. Eikä niin kuin kaikki osaavat sepät palstalla laitaa jäähdyttämättömät levyt. palat ja levy kun kuluu pikkusen niin sit hämmästellää että miten ne palat pääsee häviämään kesken ajon. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja yleensäkkin onko Patrolin satulat liian tehokkaat tuohon?? Että pitäskö kuitenki suunnitella jollekki muille satuloille tota takapäätä? |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pää sylkkä kannattais vaihtaa sellaiseen mikä on joka nurkassa levyt vakiona. Meinaan takapalat kulua aika joutuun kun jää pikkusen laahaamaan koko ajan kun rummuille tarviaa olla pieni paine koko ajan. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ameriikan pojat näyttää käyttelevän tietty jenkkien osia, eli esim 80-lukusen Blazerin levyt, jotka ilmeisesti kaipaa sorvia levyn keskireikään? Pitää tutkailla HJ:n omia levyjä, että saako niistä? Saaha noita jenkki levyjäkin tietty hankittua. Satuloina esim 80 lukuisen monte carlon satulat. Pääsylkystä löysin juttua, että tehostimen kalvoa lähemmässä olevassa jarruputken lähdössä olis venttiilli rakennettu sinne sisään, joka pitää poistaa, niin toimiis....mut silti tän lisäks saattaa tarvita rajoitin venttiilin, ettei tuu liian takapainoiset jarrut. Mut juu edelleen olis kiva nähdä muiden toteutuksista kuvia ![]() Mitäs laki vaatii satuloilta?? Olin joskus käsittävinään, että kunhan satulat on samalle tai isommalle akselimassalle tarkoitetusta, niin homma ok....onks näin ![]() ![]() ![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
ex 4wdwannabe -= In Lockers We trust! =- LeijonaEmot RY supporter http://www.noonansuomi.net/ |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mistä tunnistaa etu- ja takasatulat ?
__________________
Tumpula Racing Team |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Taitaa olla taas niit katsastuskonttorien eroja ![]() Noh, jokatapauksessa takajarrut on vielä siis suunnittelu vaiheessa ja koitan keksiä millä osilla sopivasti sais tehtyä. Joten vielä saa viljellä lisää ideoita ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Optiman herätys | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 01.09.2009 23:59 |
M: Swamp Jumper projekti.....ehkä! | Jare | O/M/V Ajoneuvot | 19 | 11.02.2008 22:16 |
veneilijät herätys | mettäsika | Chit-Chat | 9 | 09.08.2007 17:37 |
AMC miehet herätys | chief | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 17.01.2007 20:54 |
Swamp Jumperin eloon herättäminen??? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 02.12.2004 11:03 |