![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Se kun on melko varma tulonlähde suomessa, ja sitten kun tarvii vielä enemmän rahaa niin kilometriveroo nostetaan. Ja kaikki kuitataan hyväksyttävästi sillä että autot saastuttaa ja ne on pahasta.
Ja tuollasen perusgolffin hinta tehtaalta ostettaessa on noin 1/3 osaa sen myyntihinnasta, maahantuojan/myynti "kulut" 1/3 osa ja lopuksi vero 1/3 osa. Nyt kun vero tippuisi pois niin melko todennäköisesti maahantuojat ja myyjät alkaa ahneiks ja nostaa vähän autojen hintoja mutta kyllä ne silti pitäis selvästi halvemmat olla kuin nyt. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Dsl:n k-verotuksen poistuminen... | jyrden | Chit-Chat | 42 | 26.02.2012 12:21 |
| Lj:n muodon muutosta... | make764 | Maasturiprojektit | 8 | 18.12.2011 22:21 |
| Adressi Selkämeren kansallispuistoa vastaan | trailisti | Chit-Chat | 3 | 27.02.2011 19:34 |
| Citymaasturi ruuhkautti liikenteen | legro | Chit-Chat | 4 | 19.04.2008 10:34 |
| Sujuvan liikenteen teesit! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 25.07.2002 07:20 |