Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 19.12.2013, 09:48
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Viestit: 1.950
Perusasetus

Se kun on melko varma tulonlähde suomessa, ja sitten kun tarvii vielä enemmän rahaa niin kilometriveroo nostetaan. Ja kaikki kuitataan hyväksyttävästi sillä että autot saastuttaa ja ne on pahasta.

Ja tuollasen perusgolffin hinta tehtaalta ostettaessa on noin 1/3 osaa sen myyntihinnasta, maahantuojan/myynti "kulut" 1/3 osa ja lopuksi vero 1/3 osa. Nyt kun vero tippuisi pois niin melko todennäköisesti maahantuojat ja myyjät alkaa ahneiks ja nostaa vähän autojen hintoja mutta kyllä ne silti pitäis selvästi halvemmat olla kuin nyt.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Dsl:n k-verotuksen poistuminen... jyrden Chit-Chat 42 26.02.2012 12:21
Lj:n muodon muutosta... make764 Maasturiprojektit 8 18.12.2011 22:21
Adressi Selkämeren kansallispuistoa vastaan trailisti Chit-Chat 3 27.02.2011 19:34
Citymaasturi ruuhkautti liikenteen legro Chit-Chat 4 19.04.2008 10:34
Sujuvan liikenteen teesit! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 25.07.2002 07:20


Sivu luotu: 20:17 (GMT +2).