![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Aika kauan jaksoin lukea tätä, ennen kuin teki mieli itse kommetoida
Mikä estää palaamasta vanhaan? Ensimmäinen kisa jossa olin mukana,tais olla warnin kisa letrussa tai kisakeskus oli Mönkkärit ,autot ja tais olla kuorma-autotkin samassa hyvin meni paitsi tais olla melko Viimesiä kisoja ,missä oli mönkkärit mukana kun ajoivat vähän liian kovaa ja holtittomasti Tiellä ( en minä kyllä huomannut ,enkä nähnyt kuorma-autojakaan) Lähtö oli sellainen että jokainen luokka lähti erikseen ja pienin ensin Niinkuin pitäisi olla nytkin ,eikä me jääty mihinkään kuorma-autojen uriin kiinni Stanuissa olin vinssiapinan virkaa hoitamassa. Yleensä kisoissa on useita ajoalueita mihin mahtuu trailerit mihin ei mahdu niin sinne Kielto eikä koko kilpailuun. Kilpailun järjestäjien pitäisi viedä rastit autolla eikä veneellä ja sellaisiin paikkoihin Minne ei tule syviä uria ,niin kaikki pääsevät hakemaan samoja rasteja Ja tähän asti kun on suolla ollut rasteja ,niin orkis suzukilla kiertää hakemassa kaikki Mihin meillä ei ole mitään asiaa proto luokan autolla Kyllähän joku löytää tästäkin nekatiivista ja puutteita mutta luulisin että olisi Enemmän osallistujia
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suunnistus cup???! | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 6 | 19.01.2011 23:59 |
Suunnistus CUP 2008?? | Tapahtumat | 24 | 30.11.2007 11:52 | |
Suunnistus Cup 2007 | Killman | Tapahtumat | 16 | 06.10.2007 19:52 |
Suunnistus-CUP ilmoittautumiset | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 15.05.2007 07:03 |
Off-Road Suunnistus-CUP | Paavo | Tapahtumat | 193 | 06.09.2006 08:01 |