Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4
tyypille tehtiin HYVÄKSYTTY rahoitus 10% käsirahalla ja auto lähti saman tien hesaan 2päivän päästä ilmoitti sav ettei maksa kuin 65% kauppa summasta ja 25% on niin kuin minun itse rahoitettava.. no ilmeisesti hoksasi että nyt sai auto 25% halvemmalla ,summa kaikkineen kuluineen on nykyään jotain 2500e velka on ulos otto kelpoinen ja se on ulos otossa, tilasin julkisen ulos otto rekisterin ja kaveri oli ottanut noin 5 pankista lailat jotka jättäny maksamatta samon useita puheli operaattoreita on perimässä tuhansien puhelin laskuja samoin maksasmattomia vuokria ymmperus jutut vajaa 20 000e on kusettanu firmoja.
|
Minua ja muita tässä kuviossa ihmetyttää varmaan eniten tämä SAV rahoituksen ja auton myyjän välinen kuvio. Auton myyjähän myi auton käytännössä rahoitusyhtiölle ja rahoitusyhtiö puolestaan sitten henkilölle.
Miten ja millä perustein rahoitusyhtiö nyt luistaa sopimuksestaan vedoten kolmannen osapuolen maksuhankaluuksiin?
Tässähän auton myyjällä ei ole minkään maailman kauppasuhdetta yön Timoon, päivän Paavoon eikä muuhunkaan yksityiseen henkilöön, vaan auto on myyty rahoitusyhtiölle.
Rahoitusyhtiön ja auton loppukäyttäjän välisen ongelman ei pitäisi olla auton rahoitusyhtiölle myyneen henkilön päänvaiva.