![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Toinen tyyli tehdä 8.8 6-pulttijako on pultata kaksosaiset adapterit navan ja vanteen väliin. Kustannukset noin satasen. Huono puoli on se että leveys muuttuu.
Kolmas tapa on vaihtaa/vaihdattaa vetareihin laipat joissa 6-pulttijako ja sorvata hieman jarrulevyjä tai vaihtaa jonkun muun vehkeen levyt. Karpiola ainakin kykenee vetarinlaippojen vaihtoon, kysytty on. Tässä tapauksessa kustannukset useampia satasia. Mie vaan halusin vaihtaa samalla vahvemmat pyöränlaakerit ja poistaa c-clipit ihan vaan varmuuden vuoksi. Eikä rumpujarruilla toimiva kässärikään houkutellut, vaikka luultavasti sekin toimisi ihan hyvin. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Ford 8.8 taka-akselin osia. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 05.09.2012 20:00 |
Ostettu Ford 8.8 akselin osia. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 02.05.2011 20:31 |
Myyty Ford 8.8 taka-akselin osia. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 14.02.2011 08:54 |
petikon laita nykyään? | Rotta-Racing | Chit-Chat | 66 | 01.01.2008 23:09 |
Ajelen nykyään monsterilla | Nerd-O | Chit-Chat | 14 | 16.10.2006 19:15 |