Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 28.11.2013, 21:24
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.361
Perusasetus

Toinen tyyli tehdä 8.8 6-pulttijako on pultata kaksosaiset adapterit navan ja vanteen väliin. Kustannukset noin satasen. Huono puoli on se että leveys muuttuu.

Kolmas tapa on vaihtaa/vaihdattaa vetareihin laipat joissa 6-pulttijako ja sorvata hieman jarrulevyjä tai vaihtaa jonkun muun vehkeen levyt. Karpiola ainakin kykenee vetarinlaippojen vaihtoon, kysytty on. Tässä tapauksessa kustannukset useampia satasia.

Mie vaan halusin vaihtaa samalla vahvemmat pyöränlaakerit ja poistaa c-clipit ihan vaan varmuuden vuoksi. Eikä rumpujarruilla toimiva kässärikään houkutellut, vaikka luultavasti sekin toimisi ihan hyvin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Ford 8.8 taka-akselin osia. 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 05.09.2012 20:00
Ostettu Ford 8.8 akselin osia. 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 02.05.2011 20:31
Myyty Ford 8.8 taka-akselin osia. 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 14.02.2011 08:54
petikon laita nykyään? Rotta-Racing Chit-Chat 66 01.01.2008 23:09
Ajelen nykyään monsterilla Nerd-O Chit-Chat 14 16.10.2006 19:15


Sivu luotu: 05:49 (GMT +2).