Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #20  
Vanha 17.11.2013, 08:57
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

ja gm:n manuaalista, että onhan se hämmentämistä kun vaihteen vaihto alue pysyy aika hyvin 1100-->2000rpm. ykkönen ja kakkonen pieniä vaihteita, kolmosella joutuu huudattaa taajamassa, nelossa 1200rpm/47kmh, vitosella voi laskea 60kmh nurkille ja siitä ylöspäin.
ja olikos se niin, että ykkönen ja pakki ei synkronointia ja muilla olis vai oliko juuri toisinpäin... en muista nyt tähän aikaan päivästä.
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Dodge Ram 4X4 Tonza O/M/V Ajoneuvot 1 13.03.2012 21:45
Myyty Dodge Ram joa O/M/V Ajoneuvot 3 05.07.2009 20:21
Dodge Ram Swoop Tekniikka & Jutustelu 8 22.08.2008 16:59
Dodge ram samppa790 Tekniikka & Jutustelu 13 09.01.2008 07:06
M: Dodge Ram Rytari O/M/V Ajoneuvot 2 27.03.2006 14:49


Sivu luotu: 19:43 (GMT +2).