![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#20
|
||||
|
||||
![]()
Henkilökohtaista mutua ja pohdintaa:
Peräkopat on vissiin kaikki jyrsitty samoihin mittoihin, mutta itse välityksistä johtuvia on nuo eri laakeriratkaisut. Tuossa talvella nimittäin vaihettiin yhteen ln65 hiluksiin trail-gearin 5.29 välityksiä (4-cyl). Alkuperäset 4wd-hiluksin välitykset oli kasattu matalammalla laakerilla, ja kun noita trail-geareja koitti niillä pinjonin laakereilla kasata, jäi pinjoni liian kauaksi lautasrattaasta, ja sitä piti shimmata vielä sen oman paksun shimmilevyn kanssa monta milliä perään päin. Sitten purettiin joku toinen hiluksin tai hiacen 4.56 välityksillä ollut avoin murikka (silmämääräisesti täysin samanlainen) ja siellä oli sitten pinjonilla tuommonen paljon paksumpi laakeri. Tuolla paksummalla pinjonin laakerilla kasattuna riitti justiinsa se pinjonin oma paksu shimmilevy. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Puhelin numerot katoo ilmoista? | Taisto | Helpdesk | 0 | 17.05.2008 20:52 |
OFF ROAD DRIVE -MAGAZINE UUDET NUMEROT | myllis | O/M/V Muut | 0 | 08.12.2007 22:04 |
hj:n eturenkaan laakerien vaihto | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.08.2007 14:19 | |
ORD testasi kompressorit, uudet numerot tulleet | myllis | O/M/V Muut | 0 | 18.04.2007 22:14 |
puhelin ja numerot hukassa! | jjtp | Chit-Chat | 3 | 21.06.2006 08:31 |