Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 04.10.2013, 19:39
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
Onko ln65:sen 4.56 murikkaa tehty kahdella eri pinionin laakereilla kun tuli tuossa räjäytettyä tallin lattialle pari kappaletta ja niissä on ihan erilaiset laakerit. Coctail ei onnistunutkaan
Vai onko vaan valmistajasta riippuvainen kun kulmat on ainakin ihan eri planeetalta keskenään ku vertailin niitä.
No uudet maksoi onneks vaan 35€ tingittynä niin ei suurta tappiota tullu mut ihmetyttää vaan.
juurikin nuo laakereiden kulmat ja rullien lukumäärät heittää noissa halvoissa laakerikaupan laakereista, todennäköisesti eivät kestä yhtä hyvin, kuin "orkkikset", siis eihän toyta tee itse laakereita, mutta ne viimmeiset numerot kertoo paljon...

esim hj-61 olka-akselin alempana laakerina oleva 30303(?): tarvikelaakerissa rullat loivemmalla "kartiolla", ei kestä juuri mitään, kun hakkaantuu pilalle.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Puhelin numerot katoo ilmoista? Taisto Helpdesk 0 17.05.2008 20:52
OFF ROAD DRIVE -MAGAZINE UUDET NUMEROT myllis O/M/V Muut 0 08.12.2007 22:04
hj:n eturenkaan laakerien vaihto Tekniikka & Jutustelu 2 11.08.2007 14:19
ORD testasi kompressorit, uudet numerot tulleet myllis O/M/V Muut 0 18.04.2007 22:14
puhelin ja numerot hukassa! jjtp Chit-Chat 3 21.06.2006 08:31


Sivu luotu: 02:25 (GMT +2).