Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 02.10.2013, 21:59
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

Joo.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska Näytä viesti
4-runnerin lootasta väliosa ja TG tai muu vastaava v6 adapteri?
Juuri näin ja Läjän vaihdekepinkin saa sopimaan ku oikoo niitä mutkia sen kepin tyvestä vähän,sopii se hiluksin keppikin mut läjän on pidempi joten korotetuissa siitä on etua. Jakikseen 23poorisen input akselin tarvii kans,ja jakiksen keppi pitää siirtää jakiksen päälle. Sitä päälaatikon H-kaaviotakin voi lyhentää ku ottaa KZJ-9x lootasta sen kepin istukka levyn keppeineen ja Bolt on Läjän laatikkoon,ite kyl sahasin sen KZjiin kepin poikki tyvestä ja hitsasin läjän kepin siihen,on pitempi ja tyylikkäämpi.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään LJ vaihteiston panssari, uusi maasTOIJOTA O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 19.10.2010 21:10
Myydään LJ: vetokoukku, vaihteiston kannatinpalkki, kuraläpät Repro O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 14.11.2009 08:35
jimnyn akseleiden kesto Jande Tekniikka & Jutustelu 4 03.11.2009 18:57
Ostettu LJ:n Vaihteiston sivuakseli Jeeper O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 01.01.2009 18:13
Porttalien kesto?? Tekniikka & Jutustelu 8 06.09.2005 09:06


Sivu luotu: 18:28 (GMT +2).