![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#29
|
||||
|
||||
|
Nonnis. Nyt on lodju lattialla.
Ongelmat on alkaneet siitä että koneen ja laatikon väliset pultit on lähteneet löystymään. Yksi oli pudonnut kokonaan pois, loput ihan löysällä ja ihan rako näkyvissä koneen ja laatikon välillä. No turbinihan siis ei oo ollut enää kunnolla paikallaan josta syystä öljyä lorisi maahan. Kun nyppäsin turbiinin pois, tuli turbiinin hela - se liukulaakeri - turbiinin mukana stefan läpi. Siis oli jumahtanut kaulalle. Stefa päällisin puolin ihan ehjä. Nyt pitänee saada uus stefa ja hela. Saako ne laitettua paikalleen purkamatta laatikkoa sen enempää? Onko odotettavissa että jotain muuta on hajonnut? Turbiinin kaula on laakerin kohdalta sinistynyt, mutta sormituntumalla mitään isoa uriintumaa ei oo tullut. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Saako g meseen jostain välityksiä ? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.10.2006 17:51 | |
| Löytyyx jostain jarrusatulakuvia | pee | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 29.03.2006 19:57 |
| Erilaisia Toyota kuvia jostain! | toyovoima | Linkit | 4 | 31.01.2005 22:36 |
| Jotain rapakuvia jostain | AVRO | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.09.2003 22:14 |
| Löytyyskös jostain Jämsänkosken kuvia | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 10.06.2003 00:11 |