Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #29  
Vanha 15.09.2013, 18:14
OnOff:n Avatar
OnOff OnOff ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 18.03.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 350
Perusasetus

Nonnis. Nyt on lodju lattialla.
Ongelmat on alkaneet siitä että koneen ja laatikon väliset pultit on lähteneet löystymään. Yksi oli pudonnut kokonaan pois, loput ihan löysällä ja ihan rako näkyvissä koneen ja laatikon välillä.

No turbinihan siis ei oo ollut enää kunnolla paikallaan josta syystä öljyä lorisi maahan. Kun nyppäsin turbiinin pois, tuli turbiinin hela - se liukulaakeri - turbiinin mukana stefan läpi. Siis oli jumahtanut kaulalle. Stefa päällisin puolin ihan ehjä.

Nyt pitänee saada uus stefa ja hela.
Saako ne laitettua paikalleen purkamatta laatikkoa sen enempää?
Onko odotettavissa että jotain muuta on hajonnut?

Turbiinin kaula on laakerin kohdalta sinistynyt, mutta sormituntumalla mitään isoa uriintumaa ei oo tullut.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Saako g meseen jostain välityksiä ? Tekniikka & Jutustelu 0 12.10.2006 17:51
Löytyyx jostain jarrusatulakuvia pee Tekniikka & Jutustelu 2 29.03.2006 19:57
Erilaisia Toyota kuvia jostain! toyovoima Linkit 4 31.01.2005 22:36
Jotain rapakuvia jostain AVRO Tekniikka & Jutustelu 0 04.09.2003 22:14
Löytyyskös jostain Jämsänkosken kuvia Jare Tekniikka & Jutustelu 0 10.06.2003 00:11


Sivu luotu: 11:43 (GMT +2).