Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #18  
Vanha 11.09.2013, 15:37
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Se mikä on muuttunut, on TDi/CR koneiden alavääntö verrattuna kammiodieseleihin. Ja kun (varsinkin) neloskoneesta puhutaan, vääntö ei ole milloinkaan tasaista pyörimistä.
Koskee vain tyhjäkäynnillä jurnutusta. Sanoohan se järkikin että kone rytkyttää pienillä kierroksilla älyttömästi ja kaikki säteilee suoraan voimansiirtoon. Ja onhan noita suoraruikkareita vaikka kuinka paljon kovalla vauhtiksella. Eli kyllä se väärä ajotyyli sen hajottaa. Ajokierrokset kun pitää siinä ~2000rpm niin kestää aivan varmasti siinä missä muutkin.
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vitun huono päivä.. Tikru75 Chit-Chat 2 17.06.2005 22:03
Vitun ajoneuvovero! Homer Tekniikka & Jutustelu 46 16.02.2005 22:20
Kadonneen vitun metsästys Board Games 1 11.05.2004 15:14
Vitun anonyymivammaset tuska This And That 8 14.09.2003 22:48


Sivu luotu: 11:48 (GMT +2).