Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 08.09.2013, 10:13
mp mp ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.11.04
Sijainti: Rimito
Viestit: 180
Perusasetus

Ei sieltä potku lopu,ei tartte kun hiukan lisätä syöttöä niin kompensoi renkaan muutoksen,mutta kyllä 1.vaihde muuttuu hiukan liika isoksi kömpimiseen.
Täytyy olla tarkempi kun joutuu ajamaan hiukan liika kovaa.

Mulla oli toisessa 33" pyörät,ja toisessa 325/60-15 ja tuon 325 aavistuksen pienempi koko oli kyllä parempi.

Etupäässä kun ottaa pohjauskumeista ja riiputuskumeista liiat (lue:kaikki) pois niin keulakin joustaa.Mutta jos otat riiputuskumit veks niin täutyy ottaa navasta vetarin pään fylli prikka pois muuten pyörä roikkuu vetarin kanssa vetarinpään sokan varassa.Kyse on ihan 2-3:sta millistä jonka vetari liukuu tän jälkeen navassa.Tarkista kuitenkin että navan stefa tiivistää vielä.
Vastaa lainaten
 

Luokat
korotus, mitsubishi, pajero, pätkä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron korotus Juspe88 Tekniikka & Jutustelu 2 04.03.2010 22:25
Pätkä Pajeron 50mm korin korotus?! Nipa Tekniikka & Jutustelu 11 29.06.2007 14:45
Pajeron korotus Kantonen Tekniikka & Jutustelu 6 26.09.2005 19:41
Pajeron korotus? Teppo2 Tekniikka & Jutustelu 4 13.12.2004 14:44
Pajeron korotus ??? Tekniikka & Jutustelu 0 14.05.2003 14:35


Sivu luotu: 02:14 (GMT +2).