![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
|||
|
|||
![]()
No niin, kiitos viesteistä!
Ajattelin just tuosta 50mm+riiput ensin lähteä kokkeilemhan, sitte myöhemmin enemmän jos tarvii. vai pitäiskö sanoa kun ![]() Semmonen vielä, että kuinka pajatso jaksaa 33 polluroita pyörittää hithalla puolella, loppuuko potku/välitykset kesken? Varmhan kannattaa konepuolelle laittaa pientä säätöä ennemmin ko välityksiä vai? Viimeksi muokannut Tupu : 08.09.2013 07:59 |
Luokat |
korotus, mitsubishi, pajero, pätkä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron korotus | Juspe88 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 04.03.2010 22:25 |
Pätkä Pajeron 50mm korin korotus?! | Nipa | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 29.06.2007 14:45 |
Pajeron korotus | Kantonen | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.09.2005 19:41 |
Pajeron korotus? | Teppo2 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.12.2004 14:44 |
Pajeron korotus ??? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.05.2003 14:35 |