![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#29
|
||||
|
||||
|
Jääkaappi toimi hienosti. Tai no, kerran oli niin että kompuraan ei voinut koskea ja kaljat oli jäässä, mutta se ongelma ratkesi kun kiinnitti termarin takaisin omalle paikalleen.
Isompi probleemi tuli siitä että atf alkoi lorista oikein kunnolla maantielle. Ja tietysti just kun oltiin laatokan pohjoispuolella. Öljy tulee laatikon ja koneen välistä. Laatikko toimii ja vaihtaa normaalisti. Ylimääräinen tasainen napsuttava ääni ilmeni. Se tuli ja meni vähän satunnaisesti kun keppiä hämmensi. Lopulta ei kuitenkaa oikein mitään logiikkaa missä asennossa kuuluu ja missä ei. Pakilla ei tainnut kuulua missään vaiheessa. Mikä vika? Turbiini halki? Stefavika? Täystuho? No täytyy pudottaa lodju alas kunhan ehtii. Muuten oli kyllä paras reissu rajan taa ikinä. On se ihmemaa. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Saako g meseen jostain välityksiä ? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.10.2006 17:51 | |
| Löytyyx jostain jarrusatulakuvia | pee | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 29.03.2006 19:57 |
| Erilaisia Toyota kuvia jostain! | toyovoima | Linkit | 4 | 31.01.2005 22:36 |
| Jotain rapakuvia jostain | AVRO | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.09.2003 22:14 |
| Löytyyskös jostain Jämsänkosken kuvia | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 10.06.2003 00:11 |