Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #29  
Vanha 22.08.2013, 21:57
OnOff:n Avatar
OnOff OnOff ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 18.03.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 350
Perusasetus

Jääkaappi toimi hienosti. Tai no, kerran oli niin että kompuraan ei voinut koskea ja kaljat oli jäässä, mutta se ongelma ratkesi kun kiinnitti termarin takaisin omalle paikalleen.

Isompi probleemi tuli siitä että atf alkoi lorista oikein kunnolla maantielle. Ja tietysti just kun oltiin laatokan pohjoispuolella. Öljy tulee laatikon ja koneen välistä. Laatikko toimii ja vaihtaa normaalisti. Ylimääräinen tasainen napsuttava ääni ilmeni. Se tuli ja meni vähän satunnaisesti kun keppiä hämmensi. Lopulta ei kuitenkaa oikein mitään logiikkaa missä asennossa kuuluu ja missä ei. Pakilla ei tainnut kuulua missään vaiheessa.

Mikä vika? Turbiini halki? Stefavika? Täystuho?

No täytyy pudottaa lodju alas kunhan ehtii.

Muuten oli kyllä paras reissu rajan taa ikinä. On se ihmemaa.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	995466_10201458021365561_780592597_n.jpg‎
Views:	687
Size:	76,0 Kt
ID:	40000  
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Saako g meseen jostain välityksiä ? Tekniikka & Jutustelu 0 12.10.2006 17:51
Löytyyx jostain jarrusatulakuvia pee Tekniikka & Jutustelu 2 29.03.2006 19:57
Erilaisia Toyota kuvia jostain! toyovoima Linkit 4 31.01.2005 22:36
Jotain rapakuvia jostain AVRO Tekniikka & Jutustelu 0 04.09.2003 22:14
Löytyyskös jostain Jämsänkosken kuvia Jare Tekniikka & Jutustelu 0 10.06.2003 00:11


Sivu luotu: 00:28 (GMT +2).