Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 15.07.2013, 07:25
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.384
Perusasetus

Minkälaiseen ratkaisuun tässä päädyttiin?

Olisi samanlainen homma itselläkin ratkaistavana. Siinä on samantyyppinen J-mallin pyöreävartinen kuula, kuten aiemmin oli kuvassa:



Noin päin en sitä käännä, on kuin vanhan miehen...

Jos olisi tarpeeksi lyhyt yksiakselinen tai telikärry, niin liiasta korkeudesta ei olisi haittaa, mutta pidemmässä ja kaksiakselisessa tulee ongelmia: perä viistää maata tai kärry kulkee taaemman akselin varassa.

Kaksiakselisessa voisi laittaa korkeammat renkaat etuakseliin tai korotuspalan etummaisen akselin ja rungon väliin. Silloin kärrystä tosin tulee sellainen "ylämäkimalli", joka ei taas sovi vakiokorkuisella kuulalla vedettäväksi, kun kulkisi etuakselin varassa ja nostaisi autoa kuulasta.

Ei olisi Arskalla kuvaa laittaa, minkälainen muutoksesta tuli?
__________________
Jukka
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Vetokoukku. k.j O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 17.01.2010 20:31
Pajero napa ongelma. Osmo87 Tekniikka & Jutustelu 10 17.09.2008 14:53
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux O/M/V Muut 0 28.10.2005 07:32
Ongelma..... Pajero meni... offipete Tekniikka & Jutustelu 2 12.09.2005 07:20


Sivu luotu: 16:23 (GMT +2).