Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jull
Joku on kuulemma joskus vaihtoehtoisesti käyttänyt myös tarkoitukseen tehtyjä tuotteita, esim. Dinitrol tai Tectyl.
|
Siis ongelmahan on se, että oikeat maastoautot ovat suurimmalta osaltaan yli 20 vuotiaita, ja yleensä jo vähintään 3 omistajalla; noihin 20 vuoteen/reiluun 500000km mahtuu monen moista;
Tuota "avohammaspyörä- tai suolaisen veden kestävää vaseliini-" hoitoa olen suihkutellut noihin omiin ja muutamaan läheisen ja kaverin autoon ja mm. venetrailerin karvaiseessa ruosteesa olevaan runkoon.
En kiistä, ettei nuo esim. Dinitrol tai Tecty. olisi parempia, mutta v. 1990 ostin tähän astisen autoilun uusimman auton; mitsu galant 2.3td vm.-81 (82) joka oli lahonut melkein poikki etujalkatiloista ja etuovista puuttui alanurkat;! ja nuo vassu suojaukset piharemonttina/hitsauksena kesti ainakin 10v... ja silloin noita "parempia" aineita ei myyty, vaan käytettiin itse...
p.s tuossa nykyisen hdj:n helmat/muutama ovet kärsii ryömivstä rasvasta...
Mutta: vaikka meillä on vanhin autokanta, niin se on myös aika rikas?
Ja loppukevennyksenä: jokaiselle apinalle löytyy oma kiikku..