Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 16.06.2013, 17:58
Jolsteri Jolsteri ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 12.06.13
Sijainti: Uurainen
Viestit: 3
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PH75 Näytä viesti
0,2mm prikalla keskijousen alla ei varmaan juurikaan vaikutusta. 0.2mm levyillä kitkapakkojen alla jo jotain vaikutusta. (riippuu onko miten kuluneet levyt, että vaatiiko vielä enemmän ja miten pitävän kitkan haluaa)
Keskijousen alle paksumpi prikka kuten tuo Viipo jo totesikin. Hj:n vastaavan kuoren kiristysmomentti on 47nm.
Eli siis kuoret vain niin kireälle ettei tuohon jää rakoa?
Kitkalevyt eivät näyttäneet kovin kuluneelta(mittasin n.1,5mm jokainen) ja lukko piti kun koitettiin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kitkalukon kiristys Samppi Tekniikka & Jutustelu 6 19.01.2013 12:43
Toyota kitkalukon kiristys Samppi Tekniikka & Jutustelu 1 03.06.2011 21:00
Suzukin sj410 kannenpultin kiristys momentti ja kiristys järjestys. karvanoppa Tekniikka & Jutustelu 2 05.09.2010 22:21
Hilux/Hiace takajarrukengät ? Mutamies Tekniikka & Jutustelu 3 19.08.2005 17:33
Track lokin(kitkalukon) elvytys/kiristys? HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 5 22.04.2005 15:44


Sivu luotu: 20:56 (GMT +2).