Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #25  
Vanha 13.05.2013, 22:41
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ford59 Näytä viesti
Lekaa vaan reilusti ja paljon ja lyö sitä ensin alaspäin niin että saa lukkorenkaan alta turvonneet ruosteet pois, sen jälkeen tulee kevyesti pois.
Meni joo lekalla kevyesti alaspäin se ulkokehä. Ylöspäin ei sitten oikeen millään... Meinaa taas olla vaikeeta. Kolme tuntia ähelsin paita märkänä ja lopputilanne ei eilistä kummempi. Liekö joku kivi välissä tai muu sellainen jumittaja, kun se ulkokehä jo sentään useita senttejä liikkui ja vähän matkaa ulospäinkin tuli. Seuraavaksi varmaan pitää laittaa rengas jonkun pukin päälle ja koittaa takoa itse vannetta lekalla irti. Huono vaan kun kumi siinä vaimentaa tällejä. Kun ei nyt oikein joutaisi rengasliikkeeseenkään lähipäivinä.
Vastaa lainaten
 

Luokat
8.136, fae, maastokuorma-auto, man


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Spider man 4 SL Chit-Chat 1 08.08.2007 13:39
Brave man SamppaFIN Jokes 0 14.11.2002 17:48
Spider-Man mikk0 Movies 0 02.09.2002 22:37
Business man SamppaFIN Jokes 0 22.08.2002 14:14
Man with a problem SamppaFIN Jokes 0 19.08.2002 17:13


Sivu luotu: 06:28 (GMT +2).