![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Mitenkäs tota, kun mitään en autoista ymmärrä, niin:
HJ61 vaihdelaatikko rohisee aika häiritsevästi moottorijarrutuksessa ainakin 2 ja 3 vaihteella, nelonen ok ja pieni kohina alkaa kuulumaan jo vapaalla kytkintä nostaessa. Kytkinkin ottaa aika epäilyttävän ylhäältä kokonaan kiinni. Onko ominaisuus vai kytkin lopussa? Pitäiskö alkaa katselemaan jo vaihtolootaa valmiiksi? |