![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Samurai G13BA ongelmiaSamurai -98, ilmeisesti moottori on G13BA (kahdeksan venttiilinen yksipisteruisku...tai mikälie sähkökaasutinhärpäke) Laite meinaa olla hieman tehottoman oloinen ja vastaa kaasuun omituisesti pienellä viiveellä. Jos moottoria kaasuttaa vaijerista suoraan, se tuppaa hieman buuaamaan ennen kuin alkaa kunnolla kiertämään. Maantiellä laite on heittäytynyt hieman tehottoman tuntuiseksi. Käynnistyy hyvin kylmänä ja kuumana. Kaipaisin vähän vinkkiä vian selvittämiseksi... Bensafilsu on vaihdettu, ilmansuodatin on vaihdettu, tulpat on vaihdettu...normaalit jutut tarkistettu. Sytkän säädöt meinasin seuraavaksi tarkistaa, mutta missä on pistoke, josta pitäisi yhdistää hyppyjohdolla navat c ja d ??? En nopsaan katosttuna löytänyt moista mistään? Netistä löysin ohjeen, jonka mukaan sytkä säädetään normaalilämpöisenä, diagnoosipistokkeen navat c ja d yhdistettynä kahdeksaan asteeseen 800rpm...pitäneekö paikkansa? Mitä seuraavaksi, että saa suzukiin eloa?
__________________
Toyota 4runner diesel 1991 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzuki Samurai ongelmia | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.02.2009 08:08 |
hj 61 ongelmia | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.04.2007 17:00 | |
M: Suzuki G13BA koneen 1-pisteruisku | MrShit | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 29.05.2006 22:27 |
Suzuki SJ410:n Toyota 4K vaihto G13BA:ksi | MrShit | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 21.04.2005 11:22 |
LJ:n ongelmia | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 14.10.2004 13:52 |