![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#51
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Onneksi suurin osa katsastusasemista ei ole erityisen kiinnostuneita mistään täysin turhanpäiväisestä e- hyväksynnästä, kunhan putkesta ulos tuleva tavara on riittävän puhdasta eli katti toimii. Jos ei muuta niin vaikka itse stanssaan siihen kattiin e- merkin ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#52
|
||||
|
||||
![]()
Ja pientä päivitystä. Laatikkoon piti vaihtaa öljyt ja koska kilsoja oli melkoisesti ja epäilys pitkästä vaihtovälistä, niin ajattelin samalla kiristää pannat ohjearvoihin. Kuvassa takapannan kiristyspultti ja uusi suodatin jo paikoillaan.
Koska etupannan säädön näköjään pitää olla Jeepin suunnittelijoiden puolesta todella hankalasti hoidettava homma - pultin pää on nääs neliön muotoinen, jossa nurkat sopivasti pyöristetty eli 10mm monikäyttöhylsy pyörii läpi - niin työkalu piti tehdä itse. Sopivankokoinen putkenpätkä löytyi miljoonalaatikosta: paineilmakompurasta hajosi toissakesänä pyörä ja tuli taltioitua sen akseli ajatuksella tätä-voi-vielä-koskus-tarvita. ![]() Sitten vielä laatikon öljypohjaan ø12mm reikä ja poistoroppu samaisesta ylijäämälootasta tiivisteineen. Rengasmagneetti tulee tuohon vasemmanpuoleiseen napukkaan. Öljyropun ajatuksena oli, että 4L täyttötilavuuden ollessa puolet koko öljymäärästä voi tehdä ensin huuhtelun puhtaalla öljyllä ja sitten tyhjennyksen jälkeen toisen täytön ilman sottaista öljypohjan avausta. Suodatin ei siinä välissä kerkeä mennä miksikään. Tiivisteen perhana ei käynyt öljypohjaan ollenkaan ja pistin sen kiinnin silikoonilla. Vasta momenttiin vedon jälkeen huomasin, että paketissahan oli toinenkin tiiviste... ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. Viimeksi muokannut WinChester : 18.02.2014 09:55 |
#53
|
||||
|
||||
![]()
Myös etupanta on nyt momentissa ja hyvin tuntuisi pelittävän.
![]() Pienenä vinkkinä kaikille Jeeppikuskeille laatikkoöljyjen ostoon, Jeepin omia öljyjä saa yllättäen Motonetistä ja halvalla!!! South West Tradessa Jeepin oma MAG1:n ATF 7176-öljy on 12€/L ja Motonetissä alle 9€/L! ![]() ![]() ![]() Kun lisäksi näihin ZJ:hin saa laittaa myös Dexron II:sta, niin sitä vastaava MAG1:n premiumöljy on gallonan pullossa alle 5€/L!!!!! ![]() ![]() ![]() No ehkä kaikki muut jo tämän tiesivät, mutta en ihan heti olisi uskonut, että Motonetissä on amöriikan vekottimien nimikkoöljyjä. ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#54
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Käykö moparin hydrauliohjattuihin laatikoihin tosiaan Dex II (mikäli sitä nyt jostain vielä edes saa..)? Käsittääkseni ainakin kaikkiin sähköohjattuihin kuuluisi ATF +4.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#55
|
||||
|
||||
![]() Jeepin edullisia ATF-öljyjä Motonetistä!Lainaus:
![]() http://kauppa.motonet.fi/web/guest/e...ductid=59-6004 Lainaus:
"...RECOMMENDED FLUID Recommended fluid for the 46RH is Mopar ATF Plus, type 7176. Mopar Dexron II fluid can be used for topping off the transmission fluid level during normal maintenance checks. This fluid can also be used for refill after overhaul if ATF Plus is not readily available..." SWT:ssakin sanottiin, että D-II on vaikeasti saatavissa, mutta ainakin kaikki Suomen Motonetit on sitä pullollaan: Mobil. Tällä tein huuhtelun, kun en osannut odottaa löytäväni MAG1:stä MN:stä: http://kauppa.motonet.fi/web/guest/e...ductid=59-0220 MAG1. Tätä ostin, koska D-II on mainittu yhteensopivana pullon takaetiketissä. Vai onko muka Moparilla ja GM:llä molemmilla erilaiset DII öljyt????? http://kauppa.motonet.fi/web/guest/e...ductid=59-0206 Jeepin "oma" ATF+4 / MS-7176 öljy puolestaan tämä, joka siis reippaasti huokeampaa kuin esim. SWT:ssa: http://kauppa.motonet.fi/web/guest/e...ductid=59-0204 EDIT: Pieni googletus toi lisävaloa eri merkkien D-II erilaisuuteen. D-III -kohta kertoo minusta riittävästi: http://en.wikipedia.org/wiki/DEXRON "...Dexron-III In 1993, GM released new Dexron-III fluid. It is generally backward-compatible with transmissions originally filled with earlier Dexron fluids or with Type-A/Suffix-A fluid..." Koska 46RH-aski on perua ikivanhasta TF-727:sta (johon lisätty yksi pykälä), niin ei pitäisi olla ihme, että se hydraulisesti ohjattuna suvaitsee D-II/III:n käytön. Kai sinne olisi parempi laittaa ATF+4:sta, mutta melkein tuplahintaisena ei liene 300tkm ajettuun lootaan enää niin väliä. Nyt kun pannat on kiristetty ja lootahan yleensä poikii viimeisestä pykälästä, niin ei pitäisi olla maastossa mitään heikkoa. Kunhan ei kokeile varttimailin täyskiihdytystä isoilla renkailla ja toinen ZJ perässä trailerilla (siis 80km/h => huiput)! ![]() ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. Viimeksi muokannut WinChester : 07.04.2013 07:23 |
#56
|
||||
|
||||
![]()
Uutta syyläriä odotellessa kävin rikkonaisen varapyörätelineen kimppuun. Vääntynyt telineen rungon pätkä ja kiinnike irti, sekä uusien palikoiden leikkelyä.
Umpiruostuneet auton koriin tulevat kiinnikkeet - jotka näkyvät hitusen tässä kuvassa - on jo aiemmin puhallettu ja maalattu mustaksi. Lopputuloksen pitäisi näyttää sitten vähän paremmalta kuin tässä. ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#57
|
||||
|
||||
![]()
Sinne hujahti uusi syyläri. Pieniä vuototarkistuksia ja ilmausta vielä, niin eiköhän se siihen asetu.
![]() ![]() ![]() Tyrkkäsin samalla Motonetin Radiator Flushia lohkon ruosteiden huuhteluun ja purkki vaikutti yllättäen sisältävän KIRKASTA VETTÄ! ![]() ![]() ![]() ![]() Motti näyttää jotenkin piristyneen! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. Viimeksi muokannut WinChester : 10.04.2013 19:53 |
#58
|
||||
|
||||
![]()
Viikon sairasloman kunniaksi ja työmatkaliikenteen poisjäämisen vuoksi otettu auto päivittäiseen kauppakassiliikenteeseen korjausten jälkeisen testauksen merkeissä.
Laatikko vaihtaa ihan eri tavalla nyt, kun öljyt on vaihdettu ja pannat kiristetty. Vaihto on ripeä ja jämäkkä, ei kuitenkaan niskoja repivä täyskaasullakaan; siis kuten pitääkin. Ei se ollut huono ennen säätöjäkään, mutta nyt vaihdot on ylös ja alas miellyttävämpiä. Jos tarttee hinailla raskaita kuormia, ei todellakaan tarvitse arastella kaasunkäytön kanssa laatikon luistamisen pelossa. Syylärin pikkuvuodot saatiin kuntoon sopivilla jälkikiristyksillä ja A/C-järjestelmä kävi vuototestissä => kompura ja yksi korjattavissa oleva letku vuotaa. Syyläri menisi myös vaihtoon, kun se jäi "Big BroZJerista" hituvuotoisena juuri tälläistä testikäyttöä varten. Auton omassa A/C-syylärissä oli nimittäin ISO reikä, joka on raahattu jo kaatopaikalle. Ilmastoinnin korjaukseen menisi siis luokkaa 6-700€, joten taitaa jäädä viilennykset tekemättä... ![]() Moottorin piristymisen havaitsee heti. ![]() ![]() ![]() Henkilökohtaisten nenäröörien tiistaisesta kanava-avarruksesta on selvitty, myös rauhoittavien ja puudutusaineena käytetyn kokaiinin ![]() ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#59
|
||||
|
||||
![]()
Pantojen kiristyksen jälkeen kun vielä sääti kick-down-vaijeria - ehkä pientä hienosäätöä vielä tarvitaan - niin voi vain olla tyytyväinen miten hyvin loota vaihtaa. Pienellä kaasulla menee melko nopeasti isommalle pykälle ja sitten kun runttaa kaasun pohjaan, niin pienempää tulee heti ja jämäkästi pesään!
Kummasti nämä kuitenkin näköjään toimii ja kestää "löysänäkin", mutta onhan tämän ylivaihteellisen 46RH:n pohjana isolohkoille tarkoitettu 727 siinä missä gen2 ZJ:n perässä on "vain" 44RE, joka puolestaan ylivaihteellinen pikkulohkon 904, kylläkin "sähkötettynä".
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#60
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
1994-1998 GC 4.0:n perässä 42RE 1996-1998 GC 5,2:n perässä 44RE 1998 GC 5,9:n perässä on 46RE mutta joo ylivaihteella ja sähköisesti ohjattuja. Ja 46RE perustuu myös A518(A727) laatikkoon. lähde: http://en.wikipedia.org/wiki/TorqueFlite
__________________
________________ -98 Jeep Grand Cherokee 5.9 LX Viimeksi muokannut petpi : 19.04.2013 12:02 |
#61
|
||||
|
||||
![]()
Niin tarkoituksena ei ollut parjata muita laatikoita, vaan todeta järeämmän 46RH:n olevan paljonkin ajettuna eli "löysänä" vielä hyvin toimiva, koska on alunperin tarkoitettu isolohkon (esim. 383-440cid) kuin tämän 318cid perään. Haittapuolena 44RE-askiin verratuna tietenkin mm. isompi kulutus, mutta offissa ei liene väliä, kunhan kestää.
Päätellen palstoilla olevista RE44-askien ostoilmoituksista on se selkeästi herkempi hajoamaan. Vaikka kyse ei sinänsä ole heikkous, enemminkin huono huolto. Olisi hyvä vaihdella öljyt ja suodattimet ajoissa ja kiristellä samalla pannat. Se ei ole kovinkaan vaikeaa ja vieraalla teetättäminen tulee halvemmaksi kuin hajonneen lootan korjaaminen tai ehjän käytetyn vaihtaminen. Käypäinen momenttiavain maksaa Motonetissä 30€ ja sopivan säätötyökalun rakentaa vähällä vaivalla.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#62
|
||||
|
||||
![]()
Pitkästä aikaa päivitystä, kun on noita muita autoja tullut värkättyä välissä.
Keulan purku on aloitettu ja ensimmäisenä alle tulee RC:n 3,5" alustasarja, joka on otettu "High ZJapparallasta". Tallissa odottelee asennustaan kaikennäköistä muutakin pitkällä aikavälillä haalittua maastoroinaa, joten toiveissa olisi päästä pian ajamaan. Kohtahan tästä on jo vuosi, kun viimeksi ajoin omalla autolla kunnon reitillä. ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#63
|
||||
|
||||
![]()
Sitten on RC:n 3,5" sarja kiinni ja 33":t gummit alla. Todellista alustakorotusta alustavien mittauksien puolesta 4" kummassakin päässä, joten vielä saa kilpiin ihan nätisti up-country -varustesarjan paperilla. Alleajosuojan joutunee kuitenkin rakentamaan mutta sehän on vaan kivaa, kun pääsee hitsaamaan.
![]() Renkaat piilotetaan seuraavaksi TJ:n levikkeisiin. Kuten XJ:ssä, ZJ:n todellinen leveys on pienempi kuin otteessa, joten n. 15cm levitys menee kilpiin juuri ja juuri lopullisen leveyden ollessa jotain 190cm. Vaikka pyörät levikkeisiin meneekin, joutuu lekaa ja rälläkkää käyttämään ahkeraan, jotta kaikki mahtuu pyörimään ja pidempää jarruletkua yms. tarvittaneen myös. Maavara palkkihelman kohdalla on mukavat 55cm ja auto on muutenkin jo sen verran korkea, että vähän joutuu ponnistämään päästäkseen pukille. ![]() ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. Viimeksi muokannut WinChester : 04.08.2013 19:44 |
#64
|
||||
|
||||
![]()
Kattelin vielä noita omia projektikuvia, mulla on 1.75" korotuksilla ja 32" renkailla edessä ja takana 25mm rajoitettu joustoa. Edessä sisäänjoustovaraa vajaa 10cm ja takana n.15cm. Takana tarpeeksi, edessä ei. Riittävästi vain kaarien avarrusta niin siellä ne mahtuu pyörimään. 33 x 12.50 menisi omassa vielä noilla juuri ja juuri (metsässä ehkä vähän voisi johonkin hieman osua etuvakaaja irti).
Rälläkkä laulamaan kunnolla etupään pyöränkoteloissa ja uutta peltiä konehuoneeseen ![]() ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#65
|
||||
|
||||
![]()
Projekti jatkuu 33" pyörien ja TJ:n levikkeiden sovittelulla.
Kääntöjen sovittelua oikealla. Vasen etunurkka leikeltynä. Tähän tuli vielä tuon poikittaisen putsarin alla olevan lipareen pieksentä littuun. TJ:n levikkeiden "tapit" lähtee ensimmäisenä mäkeen. Sovitellaan levikettä ekana "Big BroZJerin" osittain tuhoutuneeseen lokariin, niin saa vähän käsitystä miten se istuu. Tässä leikkausreunan merkkausta. Ja sitten leikattuna. Toisin kuin XJ:ssä tämä reuna on reilulsti pokattu, joten istuvuus ei ole ihan helppo homma. Oikean puolen vastaavia hahmotelmia. Jos meinaa saada näistä hyvät kurasuojat, jotka pitää kyljet puhtaina ja sivupeilit ehjinä, niin hommaa kyllä riittää, mutta lopputuloskin on tavoitteena olla parempi kuin tämä "esikuva": http://jeephorizons.com/tech/zjflare.html
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#66
|
||||
|
||||
![]()
Levikkeen sovitus etenee. Pienen muokkauksen (= vasaraa ja vääntöä) lokarin pokkaus oikenee ja levike istuu paremmin. Kiinnnitys tapahtuu valokateruuveilla, joiden ruuvaus 90° kulmavaihteella ja akkukoneella. Voisi myös laittaa poppareilla, kun lokarin joutuu kuitenkin irroittamaan. Mutta kun tälliä kuitenkin tulee, niin korjaus onnistuu helpommin, jos liitos ei ole niin kovin kiinteä.
Sinänsä ei mikään ihme, ettei TJ:n levikkeitä ole pahemmin ZJ:hin asenneltu. Lokarin pokkauksen joutuu oikaisemaan ja siten asennuksesta tulee väkisinkin ruma. Takapää on sitten oma juttunsa, mutta tehdään tämä keula nyt ensin, kun kerran hommaan ryhdyttiin ja se näyttää jopa onnistuvan.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. Viimeksi muokannut WinChester : 11.08.2013 17:53 |
#67
|
||||
|
||||
![]()
Joustojen testailua. Tässä vaiheessa vasen takarengas oli maasta irti n. 350mm ja takajousi oli mennyt kasaan naurettavat 55mm! Joustonrajoitus 100mm ei sikäli olekaan ihan huono ajatus, kun pohjaanlyöntikumi olisi tässä set-upissa painunut 15mm ja renkaasta rälläköimättömän lokarin reunaan on vielä ehkä sentti. Tämän vuoksi laitoin 100mm takajoustonrajoittimet takaisin ja taidan jättää keulaan kolme sinne laitettua jääkiekkoa paikoilleen ja katsoa millaisiin joustoihin näillä metsässä päästään.
Kallistuksen vakaajat lienee parempi pitää aluksi paikallaan, ettei tule innostuttua liikaa. Jos/kun joku paikka ottaa kosketusta, niin on mieluummin keveä kuin raskas, joten ei hajoa mitään oleellista kuten esim. vetari. Laittaa sitten rälläkän ja hitsikoneen laulamaan, kun ensin näkee mistä ahdistaa.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#68
|
||||
|
||||
![]()
on se vaan tuo mediumi sämpylä koppanen söpön näkönen laite kunnon rengastuksella!
![]() ![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#69
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Lainaus:
![]() Edestä kannattaa ottaa ainakin sen verran pois, että pääset testaamaan onko rälläkkää ja lekaa käytetty tarpeeksi vai ei. Etuvakaaja on järeähkö, ja se rajoittaa joustoja todella paljon.. Paras tietysti olisi kun eteen hommaisi vaikkapa Currien Anti-rockin, mutta on aika lailla kallis ![]() ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#70
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Laita levike ylemmäs niin ei tarvi välittää pokkauksesta. |
#71
|
||||
|
||||
![]()
Sitä piti muuten itsekin sanoa, muutenkin kun akseli vinossa nimenomaan renkaan ulkoreuna on se mikä on kaikista ylipänä -> kaaren yläreunassa tarttee yllättävän paljon ylimääräistä tilaa ristijoustoissa verrattuna "suoraan" joustoon.
Leikkelin itselle 32" renkaita varten koko pokkauksen mäkeen ja vähän ylikin, silti se on varsin lähellä ristiriipunnassa kaaren levikkeen reunassa olevaa metalliputkea..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#72
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Etupyörät tosiaan tarttee tilaa ylöspäin ja saahan sinne alas laittaa vielä läpät lisäksi, jos ei muuten meinaa pysyä kurat alla. TJ:n levike on onneksi ihan tolkuttoman leveä, joten rengas pysyy varmasti sen sisällä varsinkin joustoissa. Kiusaus olisi laittaa vielä spacerit, mutta sitten viimeistään joutuisi isoihin peltitöihin etupyörän takaa; no thank you! Lainaus:
![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#73
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#74
|
||||
|
||||
![]()
Kitubudjettimeiningin harvinaista mutta tällä kertaa pakollista herkkua eli tehdasuusia osia; etuperäpanssari ja pulttipanhard. Pidemmät etujarruletkut odottelee asennustaan vielä paketissa. Näitä harvemmin saa käytettynä saati ehjinä.
![]() Panhard oli todella helppo vaihtaa, vaikka ensin epäilin vanhan runkokiinnikkeen olevan umpiruostunut kiinni. Pultit ja mutterit irtosi helposti ja uuden asennus ei juuri ihmeitä vaatinut. Ainoastaan akselin pään uusi pultti on pykälää orkkista paksumpi (ihan kuten oli XJ:ssäkin, jonka orkkispultti tuli laiskuuttaan vain holkitettua), joten sille joutuu reikää vielä suurentamaan ja laittamaan lukkomutteriin "lipun", jotta sen saa kiristettyä samalla tavalla kuin orkkiksen "flag nutin". Tanko on tarkoitettu korotuksille 4-6" ja etuakseli jää siten tällä 3,5" korotuksella n. tuuman oikealle, joten panhardia joutuu hivenen lyhentämään akselin keskittämiseksi. Aika ahtaalle kaikki silti näyttää keulassa jäävän, joten kallistuksen vakaajan ollessa irti - teen irrotettavat päät noista kiinteistä versioista - voi jossain kohtaa osat kolista yhteen. Akselin siirtyminen vasemmalle onneksi helpottaa ahtautta. Pulttipanhardin kanssa ei nyt sitten tarvitse pelätä mitään hajoamista äärijoustoissa toisin kuin pallonivelkiinnikkeellä. ![]() Jarruletkut vielä kiinni, niin sitten pääsee testaamaan etupään joustoja / - rajoituksia ja mittailemaan levikkeiden ym. osien modaustarvetta ja keulan saamiseksi mahdollisimman liikkuvaksi. ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#75
|
||||
|
||||
![]()
Oletko katsonut onko panhardi ja ohjauksen välivarsi samassa kulmassa kun kiinnityspisteistä piirtää viivat? Ainakin tuosta kulmasta katsottuna näyttäisi ettei välttämättä ole.. saatko otettua suoraan edestä kuvan mistä ne näkyy? Ajettilan vain, ettei tule sitten bumpsteeriä jos kulmat on viturallaan - nyt olisi vielä suht helppo porata uusi reikä panhardin kiinnikkeeseen oikeaan korkeuteen jos ongelma on olemassa
![]() Tuo ei näytä yhtään ahtaalta, mulla on tiukin väli omassa muistaakseni vajaa 10mm renkaat suorana ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeep Grand Cherokee -93, "Black ZJeep" | WinChester | Maasturiprojektit | 15 | 15.03.2013 22:26 |
Jeep Grand Cherokee -94, "Big BroZJer" | WinChester | Maasturiprojektit | 56 | 15.01.2013 22:31 |
Myyty Uudet alut 16"! Jeep Grand Cherokee, Chysler, Dodge | ImacInnes | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 02.05.2010 10:51 |
Jeep Grand Cherokee "WJ" | Nex | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.01.2008 18:39 |