![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#176
|
|||
|
|||
![]()
olisiko siitä jokunen sentti sieltä täältä leikattu pois. yhteensä noine 5-7cm lyhentyi. ongelma meinasi olla tuossa sijoittelussa kun ei meinannut saada puskuria tapeeksi ylös kun runkoaisojen alaosat otti puskurin alapuolele kiinni. niitä joutui muotoilemaan myös aika reilulla kädellä.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#177
|
|||
|
|||
![]()
noniin ja taas vääntyi ohjaustanko perkele, kipusin kakkoskorisen golffin konepellille niin lipsahti hiukan auto ja suoraan tangon varaan killumaan. prkl!
Joutunee vetämään ässän hihasta, tai paremminkin jokeri pelaajan ottamaan esiin. Ja nyt varmistui kauppa toyotan koneen osista. 3 trukkilavallista kaikkea mahdollista ja mahdotonta. seassa kansi ja taydellinen kone ilman kantta. useita sarjoja mäntiä vauhtipyöriä. syöttöpumppuja suuttimia plaa plaa. hiacee ja landcruiseria. kohta kärsii yhden koneen räjäyttää jo huvikseen ![]() Nyt on hiukan alkanut ihmetyttää tuon pakolämpömittarin toiminta, tasakaasulla 80kmh ajaessa mittari napottaa tasan 800 asteessa??? ja kun kaasun painaa pohjaan tippuu mittari 400asteeseen jonka jälkeen hiljaa nousee sinne 700asteeseen kunnes veto loppuu. ja välillä mittari heittää 1300asteeseen ja siitä takas 600 asteeseen, hiukan alkaa tuntua että oisko anturi tulossa tiensä päähän.Autogaugen mittari
__________________
[O]=TOYOTA=[O] Viimeksi muokannut BryGgi : 31.08.2011 18:54 |
#178
|
||||
|
||||
![]()
Ai vi**u että on kyllä komia toi sun puskuris.
![]() Tarttis varmaan hiluun väkästellä kans jotai ton tapast...
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#179
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
kuulostaa aika kovilta nuo lämmöt.. omas läjäs en oo saanu ko hetkellisest yli 600 nousemaa... ja autogaugen mittari (uusi) kiinni.. turbona switzer S1 ilman hukkista ![]()
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
#180
|
|||
|
|||
![]()
itse olen alkamassa kallistua tuon mittarivian puoleen, on nimittäin todella nopeita nuo heittelyt. pitänee yritä filmata sitä illalla.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#181
|
||||
|
||||
![]()
mulla ei ollu kun jossain 400-550astetta sillon ennekun se kone särky
|
#182
|
|||
|
|||
![]()
hmm. pitänee tarkastaa että venttiilit ei kanna.. ja sitten huomionarvoisen nuo pakosarjat, sekä mittauspisteet. itsellä peltisarja. missä lyhimmät putket vain 70mm pitkät ja anturi on kollektorin keskellä neljän putken yhtymäkohdassa.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#183
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Edit: ja kai me celsius-asteista juteltiin? Fahrenheitteinahan noi sun lämmöt olis just kohillaan. Viimeksi muokannut -MaTTi- : 01.09.2011 21:02 |
#184
|
|||
|
|||
![]()
puhutaan sekunneista. ja celssiuksista. muuten olisin 100% varma anturiviasta mutta kun ajossa se nousee tasakaasuajossa siihen 800 asteeseen niin siinä liikkuu taas normaali vauhtia mutta sekunnissa tappiin. epäilen itse että olisikohan voinut kuori sulaa anturista ja sais nyt suoraan lämpöö tai jotain. tänään mitattava venttiilivälykset kaiken varalta.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#185
|
||||
|
||||
![]()
1300*C niin alkaa tuo rauta olemaan suht juoksevaa....
Ei muuten, mutta aikanaan B-ryhmässä ja RC-sarjalaisissa paukuilla saatiin pakopesään 1200*C lämpötila kun paahdettiin polttoaineet suoraan koneesta läpi (jäähdytettiin mäntiä!!!) ja sytkällä sitten palamaan ahtimessa, jottei ahtopaineet kadonneet "moottorijarrutuksessa" (????). Tietenkin, käyttihän Toyotakin A-ryhmäläisissä sitä vanhempaa paukkua, jossa oli ihan oma suutin turbolle, kun päästi kaasun pois, nin silloin tavaraa suoraan ahtimeen!!!! Vaihda se anturi nin alkaa taas järjelliset arvot näkymään!!! Ja siistiä työtä edelleen!!! ![]()
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#186
|
|||
|
|||
![]() 2L-T kaikkea 2L 2L2 ja 2L-T osaa 6 pulttisia vauhtipyöriä useampi ja yksi 8pulttinen vauhtis. massalevyjä, yhdessä lukee teksti vielä kitkapinoissa.. eli uusi ja asetelmia suuri läjä. nokkakeppejä vapariin sekä turbopon ja mäntiä veiveineen useampi sarja tuossa läjässä myös kaikkea. suurta ja pientä suutinta. venttiilikoppaa, imu ja pakosarjaa, turbomallin imu ja se kannen yli menevä putki. keinuvivullinen kansi. Jos tällä määrällä talven yli pääsisi ![]()
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#187
|
||||
|
||||
![]()
fiilis onku pikkupojalla jouluaattona?
![]() |
#188
|
||||
|
||||
![]()
no jo on tavarata.. noista vaan kasailet valmiiks parit moottorit niin senkun vaan viskelee paikoilleen kun särkyy
![]() |
#189
|
|||
|
|||
![]()
hmm ei löydy anturia erillään perkele. ja kallistun kokoajan sillepuolen että anturi voisi vaikka toimiakin, lukuunottamatta niitä huippulämpöjä. tasakaasulla ajaessa hiukan alamäkeen, eli rullatessa lämpö pysyy 400asteessa. ja lievässä nousussa kun ilmeisest igovernor alkaa toimimaan ja lisäilee syöttöö alkaa lämmöt nousta hirveesti vaikka kierrokset ei nouse yhtään... prkl kun sais joltain tietoo siitä keskipako himmelin säädöstä niin tietäs mihin alueelle sillä vakutetaan ja mitä pitäs nyt däätää, eihän vaan ole jouset kuoleentunut kaasuvivulla ja nyt siksi kikkailee noi lämmöt. ja edelleen olen sitä mieltä että kone savuttelee sinistä savua hiukan ennen kun mustaksi muuttu? suutimenkärjet vaihdett,uusittu ja paineet oli ok. ihmetystä myös aiheutuu siitä 3 ruiskuputkesta missä semmoinen selvä tykytys tuntuu kuin pitää kiinni koneen pyöriessä..
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#190
|
|||
|
|||
![]() ![]() hiukan mittarin vipotusta.. taidan irrottaa koko anturin niin ei mee yöunet. kun mittari nousee ja laskee nopsaan, liikuttelen kaasua noin 4mm verran, kiihdytän ja rullaan. sitten lopussa kun mittari hyppää alas viiteensataan ja alkaa nousta on täysikaasu kiihdytys
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#191
|
|||
|
|||
![]()
ps. voisin kaupata tuon kiina ahtimen jollekin, etsin edellisen ja nykyisen välimallia. pako joku 43 ja imu 40 luokkaa yms. vinkkiä kehiin jos jollain on. hiukan pitää saada heräävyyttä tuonne alas kun ärsyttää tuolla savukoneella ajella kun tuprauttelee alussa sen verran reippasti. vaikka säädetty ahdonalaista rikastusta.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#192
|
||||
|
||||
![]()
Eihän tossa oo mitään tolkkua, sekasin kuin seinäkello. Heitä kuikkaa. Parempaa tietoa pakolämmöistä saa jo kierroslukumittaristakin.
![]() |
#193
|
||||
|
||||
![]()
ettei vaa olis jotain maa vikaa ?
![]() ![]() |
#194
|
|||
|
|||
![]()
mites vnt ohjaus. saako sen pelaamaan mekaanisesti "järkevästi" ja miten nopsaan näillä savukoneilla sen jumii. mutta mitään ei ole pois suljettuna tällähetkellä
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#195
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#196
|
||||
|
||||
![]()
Onko tätä päästy penkittämään yhtään? Odotetaan mielenkiinnolla
![]()
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410 |
#197
|
|||
|
|||
![]()
kerran penkitetty, vanhalla ahtimella ja edellisellä pumpun kokoonpanolla. 121hp ja 290Nm
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#198
|
||||
|
||||
![]()
No, sehän on hyvä tulos,täytyy katsoa mitä oma tekele antaa...
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410 |
#199
|
||||
|
||||
![]()
eikös se niin ollu että tässä oli t5 portterin satulat? vai mitkä ne oli kun ei nyt sattunu silmään tuolta. mistä vuosmallista ne sit o? entäs sit levyt?
|
#200
|
|||
|
|||
![]()
t5 portterin satulat ja levyt oli pajero sportin, kun ei ollu patrollin hiluja hyllyssä silloin motonetissä.
Tänään tuli Juukassa pyörähdettyä ja mukaan tarttui vinssi ja tunkki. hiukan metrimitan kanssa keulalla pyörin ja totesin että lähtee nyt etupuskuri juurimutineen irti ja synnytän sinne kunnon telineen eka vinssille ja sitten jotenkin naplaan tuon puskurin päälle että istuu kunnolla. siinä sitä hommaa riittääkin jälleen. prkl PS, kannattaako päävirtakytkin laittaa maajohdon väliin vai??
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.09.2007 17:34 |
K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.11.2005 18:57 |
Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |