![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Hilu-X EVOIIIMeni hermot tuohon pakastelokeron kokoiseen ropposeen.. Samoin, meni hermot lavaan ja kaikkeen muuhunkin. Eli pitkään mielessä kummitellut ohjaamon jatkaminen päätettiin toteuttaa ja tässäpä kuvia siitä, mitä Nallen pajassa on tapahtunut.. Tästä lähdettiin Ohjaamo katkaistu ja tuon verran oli tarkoitus pidentää tuota koppia Helmapalkit ja vahvikkeet työn alla. Tuleehan sitä sisätilaa. Kyljet muotoiltuna ja uudemman Hiluxin ARBn sommittelua. Katu-uskottava ilmestys Kuskin puoli Vanha pelti pois Uusi ja vanha pelti Uuden pellin turausta Paria saumaa vailla.. On se... Kyllä tuo muotoon saatiin.. Rojekti jatkuu.. Katsellaan, mitä seuraavaksi saadaan tehtyä. Ja edittinä senverran, että tuo parissa kuvassa taustalla näkyvä alkuperäinen lava on myytävänä. Eli jos joku kokee tarvivansa projektiinsa liki valmista flatbediä, niin eiku vaan hakemaan. Rahaa tai sopivaa roitoa vastaan tuo vaihtuu.. Laatikot ja lamput ei kuulu kauppaan.
Viimeksi muokannut Nalle : 28.06.2011 19:52 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Vielä kun lasket vähän lattiaa ja polkimia, niin sais autoon kuskillekin tilaa ajella ja paremman ajoasennon varsinkin metsäkäyttöä ajatellen. Ihteeni ainaki häirittee näitten Hiluxien/4Runnereiden jalat suorana istuma-asento.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Auton ulkonaköhän alkaa jo miellyttää omaakin silmää
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Siisti korinmuutos. Moni muu (yleensä lyhennys) on vähäs sennäkösiä kuin ois... mun tekeleitä.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() No niinhän se tieten on, että tekijän kädenjälki näkyy monella eri tavalla... Mutta tuossa tapauksessa peltien asemoinnit ja suunnittelut onkin velipojan käsialaa.. Ei meikäläisen hermoilla ja taidoilla(kaan) ihan tuollaista jälkeä olis saatu tehtyä. Haasteelliseksi homman tietty tekee vielä se, että kaikki muutokseen käytetyt pellit ovat 1.5 millista matskua.. Eli ihan kohtuudella tottelematonta levyä.. Ja kun valmiita kppaleitaei mistään alettu metsästämään, niin taivuttelut sun muut tehtiin tuon tallin sisuksissa. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Mites jos poltat vielä reiät ja paat ikkunat noihin takatolppiin, vois keventää tota sivuilmettä aika paljon...
Viimeksi muokannut Arska-tehtaalta : 05.06.2011 18:49 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eli mietinnässä nuo lasit oli, mutta laiskuus ja turvallisuuden hakuisuus pisti laistamaan. |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Viime päivityksestä onkin kulunut jo tovonen, joten on hyvä päivittää rojektin nykyinen tila.
Uusi turvakaari- / lavasysteemi saatiin viimeinkin turattua kasaan. Putkea meni reilusti toistakymmentä metriä.. Ajatuksena oli integroida lava turvakaareen, eikä pinvastoin, niinkuin edellisessä lavassa oli tehty. Melkoinen putkikasahan tuo on Ja sama kuskinpuolelta. Seuraavana on vuorossa kaikkien saumojen lopullinen hitsaus, vedenpoistoreikien poraus, helmapalkin lyhennys, rungon korjaus/vahvistus ja lopulta lavan pinnoitus jonkinlaisella pohjalla.. Näin alussa sinne ruuvaillaan todennäköisesti kasettilevyä. Tulevaisuudessa kenties alumiinia tai jopa peltiä. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
sivuprofiili on kyllä pirun miehekäs ! vieläku saa isompaa kumii nii on komee peli
![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]()
komian näköne hiluksi mut millä hitolla työ ootte nuo putket taivuttanu?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#13
|
||||
|
||||
![]()
sama pisti silmään.. on tainnu olla oikee putken rypytin
![]()
__________________
"Mä oon niin mahrottoma hämmästyny...mä oon ku klapil päähä lyäty" Kohta huomaat, että "meissä kaikissa asuu pieni mersu". kultapossukerho |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Näkyis olevan kurtut mutkissa nii semmosella pullotunkki-rypyttimellä varmaa sitte..
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Nojoo..
![]() Persaukisilla kun ei ole varaa mihinkään fiiniin taivuttimeen, niin kahden koivun välissä nuo väännettiin... Itseasiassa itse mutkat ovat suht kurtuttomat, eli sitä periteistä kurttausta ei noiden kohdalla liiemmin ilmennyt, mutta aika pahat lysmääntymät noihin tuli niistä kiinteistä lesteistä, varsinkin tuohon lavan takaosaan. Pääkaareen ei tullut muuta kuin nuo lestien painamat lommot. Mutta myöhän ei moisesta jakseta mököttää. Viimeksi muokannut Nalle : 29.06.2011 09:26 |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Ite oon laittanu lyhkäset kulmaraudan pätkät niihin kohtiin, mihin noi vastalestit ottaa, niin ei jää ollenkaan ryppyjä ulkosyrjään.
|
#18
|
||||
|
||||
![]()
mistä noita alemman mallisia löytäisi?
|
#19
|
||||
|
||||
![]() LanputNo mää löysin ne tuolta mutta saattaa niitä olla muuallakin http://www.motoplaza.org/index.php?p...2537&limits=80
__________________
! Because earth aint not flat ! |
#21
|
||||
|
||||
![]()
No okei... Tämän oli kyllä tarkoitus suorittaa esiinmarssinsa tuolla Lapland Trophyssä, mutta tuodaan nyt näin uutukaisen leiman juhlistamiseksi tänne näkyville..
Hieman rujohko tuosta tuli. Tässä rohjake on melkein katsastuskuosissa Ja näissä kuvissa Ready to Rock.. Tällä hetkellä tuo laitos on toistaiseksi pohjamaaleissa, painojakaumat on aivan päin peetä ja pari pikku jippoa puuttuu lähinnä tuolta lavaosastolta ja nähtävästi ainakin muuan huoltokohde odottelee tekijäänsä, mutta kokeilla nyt, josko tuo kestäis nämä parit safarit.. Jatkoa seuraa sitten, kun on taas jotain kerrottavaa. Siihen saakka: Kiitos ja Anteeksi Viimeksi muokannut Nalle : 11.07.2011 23:54 |
#22
|
||||
|
||||
![]()
Ja vielä tuo muka ainakin Lapland Trophyssä pelitti...
Välillä vinssailtiin Ja välillä nautiskeltiin |
#23
|
||||
|
||||
![]()
HooJiistako nappasit ARB:in puskurin (lainaan?)?
|
#24
|
||||
|
||||
![]()
Ehei.. Kyllä tuo on tuohon Hiluxiin vartavasten ostettu..
Painava juu, mutta äkkiseltään se kyllä sopii tuon värkin keulaan kuin nenä naamaan. Pitänee varmaan vielä kehitellä sellainen huippukeveä vinssiteline, jonka vois kenties (jos jaksaa, eli tuskin) pulttailla noihin oikeisiin mönkimistiimellyksiin tuon puskimen tilalle kiinni.. Mutta näillänäkymin pidetään tuollaisena. |
#25
|
||||
|
||||
![]()
Toisaalta taas sellainen huippu keviä ja mukava ja ihana ja mitä näitä nyt on niin suojaakos se ennenku siinä on taas spudkea niin per..leesti. itselläni on arpin rauta senkin takia että se suojaa ja on jämy jos vastaa tonttiin niin ei mee heti solmuun ja ruman näköseksi ku menettää muotonsa... jos hiluxin paino ongelmia miettii niin minä lähtisin hakemaan painoa taakse lisää. ikävästi käyttääntyy tollai kun kaikki on edessä.
Akkujen siirrolla taakse saatais aika kivasti koevattua ARB:raudan tuoma paino. tää on sitte arvio eli ei saa hermostua, 75ah akku painais sen 20kg ja arpin rauta sen 50kg niin kahden akun siirrolla taakse saatais se jo takas.
__________________
! Because earth aint not flat ! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Hilu LN46 '84 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 07.07.2009 16:06 |
M:Hilu-X | Nalle | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 06.05.2006 19:24 |
LN 65 hilu.. | Russel | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.12.2005 08:43 |
M:Hilu-X | Nalle | O/M/V Muut | 8 | 11.12.2005 21:53 |
Hilu-X leimattu | Nalle | Chit-Chat | 13 | 04.06.2005 05:48 |